Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil ikke virke masete/desperat...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har den siste stunden blitt interessert i en jente fra studiestedet. Nå har vi flyttet til hver våre steder... Det er god stemning når vi har treffes, men blir lite med det nå siden vi bor langt fra hverandre. Jeg tenker endel på henne og ønsker å ha en del kontakt på facebook og sånn! Meen, jeg vil ikke fremstå som masete. Vi har hatt litt kontakt med hverandre, men ikke hver dag. Syns dere jenter at det er masete når gutter skriver mye med dere på facebook-chatten.. Som i at jeg ikke alltid bør skrive om jeg føler for det? Er oftest jeg som tar kontakt med henne. Er det vanlig at jenten ikke tar så ofte kontakt som gutten? Er det et tegn på at hun ikke liker meg, eller er det mer en kostbarhetsgreier? Der hun vil bli mer jaktet på og overvunnet? Kanskje litt uformulert og rart beskrevet... Poenget er iallefall... Vil jeg fremstå som desperat om jeg kontakter hun for mye? Vanskelig å tolke jenter... Åå som regel er det jeg som stiller spørsmål. Hun svarer mest, hehe. Men på en munter og positiv måte..

 

Takk for svar! Anonym poster: b0137f98e9a728ac148d28ecbe460a57

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...