Gå til innhold

skole pc surface pro?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal begyne på toppidrettsgymnas neste år og trenger windows pc til å kjøre de programene skolen krever (også det faktumet at jeg hater MAC OS!). PCn må være sterk nok til å dra photoshop, lightroom, Audtion.... ettersom jeg ivrig på å filme og å ta bilder. Jeg tenker på Surface Pro siden jeg liker tanken og tror den vil være lettere å frakte og å bruke programene. Spørsmålet er om det er andre alternativer (ultrabooks) i samme pris klasse eller helst billigere?

 

Vis du trenger mer info av noe slag så må du bare spørre :)

 

kan også vente litt på haswell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal begyne på toppidrettsgymnas neste år og trenger windows pc til å kjøre de programene skolen krever (også det faktumet at jeg hater MAC OS!). PCn må være sterk nok til å dra photoshop, lightroom, Audtion.... ettersom jeg ivrig på å filme og å ta bilder. Jeg tenker på Surface Pro siden jeg liker tanken og tror den vil være lettere å frakte og å bruke programene. Spørsmålet er om det er andre alternativer (ultrabooks) i samme pris klasse eller helst billigere?

 

Vis du trenger mer info av noe slag så må du bare spørre :)

 

kan også vente litt på haswell

Surface Pro blir vel egenltig markedsført som et nettbrett. Vet at den kan ha tastatur og har full windows 8, men tror likevel en "skikkelig" PC vil være et bedre valg, først og fremst med tanke på batteritid og lagringsplass.

 

Og vent på Haswell hvis du kan. Vil øke batteritiden for bærbare DRASTISK ;)

Endret av wassup
Lenke til kommentar

Hvis du skal skrive uhyre mye på maskinen så synes jeg tastaturene du kan kjøpe for Microsoft Surface Pro blir for lite.

skal ikke skrive mer en vanlig på studiespesialisering,men begyner å bli skeptisk allikavel, dyrt er det og :/

Hva med Asus Vivobook s400 14" HD Touch?

Har sett litt på den, men tror ikkje jeg klarer å forsvare pc no med haswell maskinene som kommer no... Noe lave specs også...

Lenke til kommentar

Eg liker veldig godt asus zenbook 32vd med tanke på pris kvalitet og specs. Lurer på om det er noe eg ikkje har fått med meg angående pcer med haswell. Har sett Asus zenbook infinity som høres veldig bra ut, men har ikke sett noen antydninger til pris kva tror dere den vil ligge på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...