Gå til innhold

Se neste versjon av Windows 8.1 i aksjon


Anbefalte innlegg

det eneste jeg får ut av denne diskusjonen er at man ønsker en litt forbedret søkefunksjon(er enig i det). og at folk ikke gidder å plassere de 6-7 mest brukte programmene sine på skrivebordet -.-

 

selv har jeg en hybrid med fullverdig W8 og er svært fornøyd. har nesten helt kuttet ut trackpaden til fordel for skjermtafsing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det eneste jeg får ut av denne diskusjonen er at man ønsker en litt forbedret søkefunksjon(er enig i det). og at folk ikke gidder å plassere de 6-7 mest brukte programmene sine på skrivebordet -.-

 

selv har jeg en hybrid med fullverdig W8 og er svært fornøyd. har nesten helt kuttet ut trackpaden til fordel for skjermtafsing.

hvilke programmer bruker du ?

jeg er litt interessert i å vite hvordan det er å drive tekstbehandling og regneark el typiske kontorprogrammer bare ved å bruke berørings-skjermen.

Hvordan fungerer winamp eller tilsvarende

Hva med mediaplayer ?

Lenke til kommentar

hva har det med W8 og gjøre ?

som jeg skriver har jeg nesten kuttet ut trackpaden, men om jeg skal gjøre smånips så må jeg bruke den. men til surfing, skrive mail, høre musikk, se film holder det med berørings-skjermen

om jeg skal over på tyngre oppgaver som krever word og exel så setter jeg meg ned med en stasjonær maskin

Lenke til kommentar

Jippi! Endelig kan vi kjøre mer enn et program samtidig! Fantastisk! Også i vinduer - ved siden av hverandre. I tillegg har de gått så langt at vi nå kan endre størrelsene på de forskjellige vinduene!! Endelig!!!!

 

Uhm, vent... Har jeg ikke sett dette før et sted tro..... hmm... Jo!!! Et selskap lanserte dette på PC for noen år siden.. Tror det var i 1985. Lurer på om ikke det så noe slik : http://www.google.no/search?q=windows+1.0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=9vmyUfr6L6eJ4AS7lIHoBg&ved=0CC0QsAQ&biw=1920&bih=910

Lenke til kommentar

hva har det med W8 og gjøre ?

som jeg skriver har jeg nesten kuttet ut trackpaden, men om jeg skal gjøre smånips så må jeg bruke den. men til surfing, skrive mail, høre musikk, se film holder det med berørings-skjermen

om jeg skal over på tyngre oppgaver som krever word og exel så setter jeg meg ned med en stasjonær maskin

 

Fint , for jeg lurte på om du faktisk klarte å gjøre skikkelige oppgaver ved hjelp av berørings skjermen.

Det er jo det Microsoft ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...