Gå til innhold

Digital Generation. er det virkelig så enkelt å tjene penger, eller er det svindel?


Anbefalte innlegg

Vil bare minne dere som har blitt med her om at dere kan sende referral link til andre dere ønsker skal bli med. Dere finner denne linken når dere logger inn på coingeneration, oppe til høyre på siden.

 

Gir dere andre denne linken så vil de som registrere seg generere en liten andel til dere også.

 

Jeg har forøvrig passert 5$ på ene profilen og 4$ på den andre, og tenker jeg snart vil prøve meg på å kjøpe en ekstra thread for å få litt hastighet på ting.

 

Fint om noen av dere andre som har registrert dere kan komme med noen erfaringer også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig å lese kommentarer fra dere som ikke har testet dette og ikke er åpen for at det kan være noe i det.

 

En liten oppdatering.

 

På de 10 dagene jeg har vært registrert på dette har jeg nå tatt ut totalt 38$.

 

ca 23$ på min bruker og 15$ på min samboer.

 

https://www.dropbox....w1k2w/Payza.png

 

https://www.dropbox....rbbsbh9i/pm.png

 

Jeg har ikke investert en krone i dette enda, men likevel har det gitt meg 35$ utbetalt for å gjøre

ingenting.

 

Paypal er ikke på plass enda, men rykte sier helgen den 15, altså denne helgen. Jeg registrerte meg på Payza og Perfect Money for å ta ut pengene, og utbetalingene skjedde på sekundet.

 

Jeg er fortsatt skeptisk selv, og jeg skal ikke bruke noe fra egen lomme på dette prosjektet. Mitt mål er å putte ca halvparten tilbake i prosjektet, mens jeg tar den andre halvparten rett i egen lomme. Har sett enkelte har over 70 "threads" og tar daglige utbetalinger, så jeg ser jo hvorfor folk vil legge penger i dette.

Lenke til kommentar

Artig å lese kommentarer fra dere som ikke har testet dette og ikke er åpen for at det kan være noe i det.

 

En liten oppdatering.

 

På de 10 dagene jeg har vært registrert på dette har jeg nå tatt ut totalt 38$.

 

ca 23$ på min bruker og 15$ på min samboer.

 

https://www.dropbox....w1k2w/Payza.png

 

https://www.dropbox....rbbsbh9i/pm.png

 

Jeg har ikke investert en krone i dette enda, men likevel har det gitt meg 35$ utbetalt for å gjøre

ingenting.

 

Paypal er ikke på plass enda, men rykte sier helgen den 15, altså denne helgen. Jeg registrerte meg på Payza og Perfect Money for å ta ut pengene, og utbetalingene skjedde på sekundet.

 

Jeg er fortsatt skeptisk selv, og jeg skal ikke bruke noe fra egen lomme på dette prosjektet. Mitt mål er å putte ca halvparten tilbake i prosjektet, mens jeg tar den andre halvparten rett i egen lomme. Har sett enkelte har over 70 "threads" og tar daglige utbetalinger, så jeg ser jo hvorfor folk vil legge penger i dette.

 

Altså, jeg synes det er spennende å følge med på det her, men det er et pyramidespill, og i pyramidespill er det 99% tapere, og 1% som sitter igjen med gryna. Det er kun et spørsmål om tid, kommer du deg ut med gevinst, gratulerer du er heldigere enn de fleste.

Lenke til kommentar

Om jeg hadde trodd at dette var verdens beste måte å bli rik på så hadde jeg gått inn med penger, noe jeg ikke gjør fordi jeg er skeptisk til det på linje med mange andre.

 

Forskjellen er at jeg prøver for å se om det faktisk kan være noe i det. Koster meg hverken tid, krefter eller penger, så hvorfor ikke?

 

Som jeg har sagt flere ganger så har jeg ingen utgifter med dette. Programmet kjører i en virtuel maskin for både meg og min samboer på en maskin som kontinuerlig står på. Netttrafkk overvåkes sammen med bruk av resurser, så ved unormal aktivitet mot nett eller mot maskinvare så stoppes programmet.

 

Jeg vil ikke anbefale noen å gå inn med store penger, men heller prøve det som jeg gjør.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...