Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Får 100.000 for å gifte meg!


Dr.Geek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel tanken om å gjøre "ingenting" og så få 100.000 for det som frister.

Men med tanke på at man først og fremst kan havne opp i store problemer om noe ikke går helt som forventet samt at dette helt klart innebærer endel innsats fra vedkommendes side, trolig må han bla.a lyve under personlige intervjuer med UDI, (hvor selve formålet med intervjuet er å avsløre evt. usannheter som måtte finnes, så det blir ingen lett "koseprat") så er uansett 100.000 en altfor lav risikosum, dersom man først ser bort ifra det lovlige, moralske og etiske som er involvert.

Lenke til kommentar

Virker som trådstarter allerede har gjort avtalen. Nå spør han oss om råd for å slippe unna.

 

Nope, der gjetter du feil. Dr. Geek sjekker opp ting før han inngår avtaler. :) Det var aldri virkelig aktuelt for meg å bli med på denne dealen. (Til UDI ansatte som sikkert leser med her: Tar det rolig, jeg skal ikke prøve å lure dere) Av både moralske og juristiske grunner.

 

 

I tillegg kreves det vel vitner også ifm. med giftemål som må bli med på svindelen. Tror forresten ikke det er noe krav om forsørgelse ved giftemål. Det er vel bare ved familiegjenforening at det blir en issue.

 

Jo, det må jeg. Minst 240.000 må jeg tjene i året for at et sånn giftemål skal overhodet bli vurdert av UDI.

 

Finn deg heller ein deltidsjobb og skaff dei 100 000 på den måten.

 

Har du en til meg? Hva tjener man som Admin her i forumet?! :rofl:

Lenke til kommentar

Jo, det må jeg. Minst 240.000 må jeg tjene i året for at et sånn giftemål skal overhodet bli vurdert av UDI.

Som sagt - du trenger ikke å tjene så mye penger for å gifte deg, men for å få ektefellen inn i landet. Det er to forskjellige ting. Men proformaekteskap har jo lite for seg om du ikke kan få noen goder av det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...