Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppklaring: Dette med å få seg kvinnfolk...


Anbefalte innlegg

Ja, kvinnfolk er snåle dyr. Deira medfødde instinkt er å vera tiltrekt gutar med kvalitetar. Her kjem ei liste over minstekrav til kvalitet, der kvart punkt representera eit døme på kva som skal til for å vera bra nok for jenter:

 

[Altså: Eitt punkt er nok til å få jenter på slep.]

 

* Ein må vera pen. altså mellom 7/10 og 10/10 på skalaen.

 

* Eller 3/10-7/10, men da må ein ha ferdigheiter innan kommunikasjon. Ja, du må kunna nytte kommunikasjon som eit middel til å få oppfylt dine ynskje. Retorikk og manipulasjon er viktige stikkord.

 

* Samfunnsmakt/sosial status. Pengar. Makt. Leiande verv i viktige stillingar/miljø/grupper i samfunnet.

 

* Testosteron. Å vera valdeleg. Syne at ein er ein mann med stor M, med store ballar og stor kuk.

 

 

Om ein fell utanfor desse punkta, så er flaks siste skanse. Ja, jenter har det med å bli forelska. Og denne går ikkje alltid målretta etter høgt attraksjonsnivå. Ja, jenter kan bli djupt forelska i nett deg. Dette er rettnok noko som aldri hender, difor er dette den einaste sjansa du får.

 

Og finnast det ikkje flaks, så finnast det prostituerte, alkohol, og akutt-time på nærmaste DPS.

 

jnqrQBS.gif

Endret av Staketten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ditt er at du hever alle hokjønn opp på ett flere tusen meter høyt pidestall i hodet ditt, og jo mindre du er rundt jenter og jo mer du tenker på hvor uoppnåelige de er jo mer manifesterer tankene dine seg i virkeligheten.

 

Er muligens i Bergen en helg om en 2-3 uker, om du trenger wing-man kunne jeg lett ha ordnet deg ligg av ei brukbar berte, eneste du hadde blitt nødt til å gjøre var å løsne kragen litt og ikke vært så jævlig negativ.

 

Finnes jenter som er like akward rundt gutter og som er like negative som deg staketten, bare se deg litt rundt ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
* Ein må vera pen. altså mellom 7/10 og 10/10 på skalaen.

Check!

 

* Eller 3/10-7/10, men da må ein ha ferdigheiter innan kommunikasjon. Ja, du må kunna nytte kommunikasjon som eit middel til å få oppfylt dine ynskje. Retorikk og manipulasjon er viktige stikkord.

Her ligger jeg nok ikke så godt an. Det eneste jeg er god på er annenrangs humor, også kjent som ordspill.

 

* Samfunnsmakt/sosial status. Pengar. Makt. Leiande verv i viktige stillingar/miljø/grupper i samfunnet.

...vil ikke snakke om det....

 

 

* Testosteron. Å vera valdeleg. Syne at ein er ein mann med stor M, med store ballar og stor kuk.

Jeg er veldig lite voldelig, ballene mine varierer etter temperatur og kuken min er ganske normal. Jeg ser imidlertid ganske barsk ut i motorsagbukse og bar overkropp når jeg henger 20 meter oppe i luften klar til å sage toppen av trær.

 

 

Selv med mine feil har jeg ingen problemer med det motsatte kjønn. Jeg har til og med klart å gjøre min biologiske plikt; reproduksjon.

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Check!

 

 

Her ligger jeg nok ikke så godt an. Det eneste jeg er god på er annenrangs humor, også kjent som ordspill.

 

 

...vil ikke snakke om det....

 

 

 

Jeg er veldig lite voldelig, ballene mine varierer etter temperatur og kuken min er ganske normal. Jeg ser imidlertid ganske barsk ut i motorsagbukse og bar overkropp når jeg henter 20 meter oppe i luften klar til å sage toppen av trær.

 

 

Selv med mine feil har jeg ingen problemer med det motsatte kjønn. Jeg har til og med klart å gjøre min biologiske plikt; reproduksjon.

 

Check? Stadfesta ikkje du at du er 7/10-10/10 på skalaen? I så fall skal du ikkje ha det minste problem med jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med fare for å høres ut som en hippie, før man er glad i seg selv er det nesten umulig å få en jente til å være det. De er som hunder, de lukter det av deg. Jobb litt med deg selv, så skal du se at du får resultater.

 

Skjønner ikke hvorfor det finnes menn som gidder å bruke tid,

eller i det hele tatt nevner slike "jenter".

Liker hverken hunder eller jenter som har slik "personlighet" altså

at dem liker å forhåndsdømme.

 

Liker katter og jenter som som har en slik "katteliknende" personlighet, altså veldig tålmodig og vennlig og lett å bli akseptert av. :wee: :wee: Mjau mjau kitty kitty kat kat :3

Endret av Sepian
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det finnes menn som gidder å bruke tid,

eller i det hele tatt nevner slike "jenter".

Liker hverken hunder eller jenter som har slik "personlighet" altså

at dem liker å forhåndsdømme.

 

Liker katter og jenter som som har en slik "katteliknende" personlighet, altså veldig tålmodig og vennlig og lett å bli akseptert av. :wee: :wee: Mjau mjau kitty kitty kat kat :3

 

Hææ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil si dette er feil/bs. Er det ikke på tide å få et litt mer postivit syn på livet ditt ?

Med fare for å høres ut som en hippie, før man er glad i seg selv er det nesten umulig å få en jente til å være det. De er som hunder, de lukter det av deg. Jobb litt med deg selv, så skal du se at du får resultater.

 

Det fulle og heile står på skjebna. Ein må ha skjebna med seg skal det bli noko av livet.

Lenke til kommentar

Overalt, masse "grå mus" rundt omkring som ikke mister jomfrudommen før de er 23+ (betyr ikke nødvendigvis at de er "stygge") Men du finner de nok ikke på byen, og er de på byen er det bare å se etter hun mest akwarde/minst høylytte i jentegjenger.

Som er i ufrilivjug sølibat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...