Gjest Skrevet 30. mai 2013 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Heisann, som flere andre bor jeg hjemme og har en PC stående på soverommet. Problemet er at jeg plaget med høy mengde av støvpartikler i luften her. Dette plager meg da må tørke støv ofte og lurer på om en luftrenser virkelig er verdt pengene? Er ikke asmatiker eller noe slikt, bare irriterende å ha dårlig luft... Vinduet står oppe heletiden og veien utenfor er trafikkert døgnet rundt (bor riktig nok i 4-etasje da) Hjelper det å skifte sengetøyet litt oftere? Andre forslag? EDIT: La til litt tekst. EDIT 2: Skriveleif var innom. Endret 30. mai 2013 av Gjest
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Skrevet 30. mai 2013 (endret) Henger meg på denne, da jeg sliter omtrent med omtrent akkurat det samme. Beklager innlegget. Endret 30. mai 2013 av VegardBS
Jann - Ove Skrevet 30. mai 2013 Skrevet 30. mai 2013 En grei luftrenser utgjør litt; men er ingen mirakelkur. Et par andre tips: -Støvsuger med hepafilter + kullfilter; Selvforklarende. Tar finstøv + lukt som sitter i støvet. Det *er* forskjell på støvsugere! -Panelovner / oppvarming som *ikke* brenner støv; Brent støv gir dårlig luft, og er ikke helt sunt. -Støv-filter forran inntrekksvifter i kabinett; Begrenser hvor mye støv pc-en sprer rundt seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå