Gå til innhold

Hjelp til å finne klær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det på hodet er en hatt, på overkroppen har han en kortermet skjorte (hvit), en grå ullbukse og noe som kan minne om sko. Ikke akkurat hokus pokus.

 

Alle tinge kan forøvrig kjøpes på dressmann, med mulig unntak av hatten. Det betyr imidlertid ikke at du bør gjøre det.

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på, ettersom jeg ikke skjønner helt hvordan det er han er kledd. Prøver han å være gangster, eller prøver han å kle seg klassisk og pent (Uansett er det mislykket, men det er nå så)? Hvis du vil ha noe som ikke er heeelt ulikt an jo feks en hvit OCBD-skjorte (langermet!!) og et par vanlige, ikke baggye mørke jeans være ok.

Lenke til kommentar

Hmm, IKKE ganster stil, litt mer "tøft" klassisk er da hva jeg ser etter ;)

 

Pent, men samtidig noe en kan gå i på en mandag.

 

Også vil jeg gjerne ha en kortarmet skjorte for sommeren da..:p

Endret av egen9
Lenke til kommentar
Gjest member-277163

For å si det sånn. Du kan ikke kle deg slik utenom hvis du ser ut som han spillfiguren du har avbildet, men det er uansett ikke fint. Etter min mening selvfølgelig.

 

Edit: Du KAN. Men tviler på det ser bra ut.

Endret av member-277163
Lenke til kommentar

Kortermet skjorte KAN være ok dersom den er i lin, løstsittende og du er på stranda. Ellers er det rulling av ermer det går i.

 

Ellers kan jeg ikke skjønne hva du skal med "modell" på noe av det der. Det er jo ikke akkurat spesielle klær. Hvit kortermet skjorte, grå bukse og mørke sko. Klokke med lærrem, hatt (!) og solbriller. Ser ut som skoene er mokkasiner av noe slag, og buksen er veldig stor. Klærne finner du på dressmann, tilbehøret kan du selvfølgelig legge sjela i. Fine solbriller og fin klokke kan gjøre underverker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...