Gå til innhold

Brukbart kamera, brukbar prosessorkraft, under 2500,-


Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Jeg trenger en erstatning for min trofaste og nå tungt overbelastede LG Optimus One P500. Under har jeg listet opp viktige egenskaper den nye mobilen bør ha, samt noen ønskelige egenskaper:

 

Viktige egenskaper:

  • Pris: Helst ikke over 2500,-
  • Brukbart, noenlunde lyssterkt kamera, gjerne med innebygget kameralys/lommelykt
  • Nok internminne og prosessorkraft til at den ikke er FULLSTENDIG akterutseilt om et par år (når neste telefon formodentlig kjøpes)
  • Plass til minnekort
  • OK byggekvalitet
  • OK talekvalitet

Ønskelige egenskaper:

  • NFC
  • God nok skjerm til å se video i OK kvalitet
  • Noenlunde ren OS-installasjon uten masse ufjernelig bloatware.

Min nåværende telefon kjører Android. Bør jeg også vurdere Windows-telefoner? Jeg har tidligere tenkt at dette er såpass nytt at det kanskje er dårlig tilgjengelighet på spesialiserte apper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil foreslå SGS3 som du flasher om du vil ha alternativ ROM. Jeg har selv hatt SGS2, 3 og 4.

Lyssterke mobilkamera finnes vel knapt (HTC ONE sitt er OK, men koster mer) og da bør en heller over på et bra kamera med større objektiv.

 

Windowstelefoner har gått ned endel i pris (og det uten at nyere modeller er kommet). Det skyldes manglende popularitet og apper svjv. Du vil sikkert kunne gjøre noen gode kjøp der om du finner at de støtter de tingene du behøver.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...