Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ellers skal man begynne med? Hei er en vanlig hyggelig ting å starte med

 

Det er nettopp det som er problemet med det. Det er sant at det er vanlig å begynne med hei, men da tror også jenta at også du som person er vanlig, og interessen samt sannsynligheten for å få svar går en god del ned. I tillegg er det sannsynlig at hun har fått flere titalls andre matcher som har begynt med å si "hei" eller "du var fin", og er blitt litt lei av akkurat det.

 

Man må i stedet skille seg litt ut! Det jeg pleier å gjøre er å se på profilen for å finne noe jeg kan kommentere, og også slenge inn et spørsmål så hun får noe å svare på. For eksempel, om jeg ser at det under interesser står "The Walking Dead", så kan jeg si noe sånt som "Oi jøss, faktisk ei jente som liker The Walking Dead! Det er ikke ofte jeg kommer over! Har du sett den nyeste episoden ennå? :)"

 

Altså uten å si hei eller noe lignende, og i stedet bare hoppe midt inn i en samtale og skape en interesse til å fortsette den. Funker som bare det!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det er nettopp det som er problemet med det. Det er sant at det er vanlig å begynne med hei, men da tror også jenta at også du som person er vanlig, og interessen samt sannsynligheten for å få svar går en god del ned. I tillegg er det sannsynlig at hun har fått flere titalls andre matcher som har begynt med å si "hei" eller "du var fin", og er blitt litt lei av akkurat det.

 

Man må i stedet skille seg litt ut! Det jeg pleier å gjøre er å se på profilen for å finne noe jeg kan kommentere, og også slenge inn et spørsmål så hun får noe å svare på. For eksempel, om jeg ser at det under interesser står "The Walking Dead", så kan jeg si noe sånt som "Oi jøss, faktisk ei jente som liker The Walking Dead! Det er ikke ofte jeg kommer over! Har du sett den nyeste episoden ennå? :)"

 

Altså uten å si hei eller noe lignende, og i stedet bare hoppe midt inn i en samtale og skape en interesse til å fortsette den. Funker som bare det!

Skulle ønske jeg viste dette før jeg kastet bort mange match hvor jeg bare har sagt hei, får vell prøve å komme på noe kreativt, snakke med dem som om jeg allerede kjenner dem. vet kvinner elsker reality og såpe så kan prøve meg på det, liker ikke fotball så det er ikke aktuelt å snakke med dem om, om det gir meg mindre sjansen ei vet

Lenke til kommentar

Forslag til ice breakers:

 

- Hei! Ja, nei, du kjenner ikke meg, jeg bare lurer på om vi kan rette på det.

- Øynene dine har samme farge som Porschen min…

- Så jeg ikke deg på forsiden av Vogue?

- Politiet er på jakt etter en person som er pen, sexy, sjarmerende og utrolig god i senga!! GJEM DEG!!!

- Du er så pen at du får meg til å stamme… Hv…hv…hv… hva skjer?

 

De fleste ler av dette, og vil svare deg. Etter dette har du jentas oppmerksomhet, og du kan fortsette samtalen, og spørre om litt mer ordinære ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Forslag til ice breakers:

 

- Hei! Ja, nei, du kjenner ikke meg, jeg bare lurer på om vi kan rette på det.

- Øynene dine har samme farge som Porschen min…

- Så jeg ikke deg på forsiden av Vogue?

- Politiet er på jakt etter en person som er pen, sexy, sjarmerende og utrolig god i senga!! GJEM DEG!!!

- Du er så pen at du får meg til å stamme… Hv…hv…hv… hva skjer?

 

De fleste ler av dette, og vil svare deg. Etter dette har du jentas oppmerksomhet, og du kan fortsette samtalen, og spørre om litt mer ordinære ting.

Haha dem sjekke triksene høres så tragiske ut, virker dem faktisk?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg prøvde å skrive litt mer nå sist jeg fikk en match etter råd her, her er hva jeg skrev

 

Hei, ser vi fikk en match:) Hyggelig. Vil gjerne chatte med deg og bli kjent. Hva liker du å gjøre på ellers? Se på tv serier? Driver du med noe sport?

 

Var det en bra åpningsmelding?


Ekte menn har en Steelix.

Jeg har en pikkachu:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du kan også nevne deres Cloyster c: Men nok om det.

 

Men hos meg er det bare menn som svarer, kan som regel bare spørre om den henger til høyere eller venstre for å få i gang en morsom samtale :p

Bare menn? Så er du homofil?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg og en kompis prøvde for morroskyld å like menn, og det var kanskje 5 av 10 som ble match. Slettet profilen med engang

Nå får jeg lyst å gjøre det for morro skyld, uansett er det andre som har lagt merke til at man ikke kan blokkere fordi det står skriv blokker men E-en i blokker er fra et annet språk som man ikke har på mobil tastatur, så jeg måtte gå inn på wikipedia og søke etter forskjellige e-er, kopiere og lime inn i blokk og så r. Jævla komplisert asså, håper dem fikser det, og man kan ikke engang bare slette meldingene fremfor å blokkere, nei tinder har en lang vei før dem når hot or not...

Lenke til kommentar

uansett er det andre som har lagt merke til at man ikke kan blokkere fordi det står skriv blokker men E-en i blokker er fra et annet språk som man ikke har på mobil tastatur, så jeg måtte gå inn på wikipedia og søke etter forskjellige e-er, kopiere og lime inn i blokk og så r. Jævla komplisert asså

Blokkér? É?

Lenke til kommentar

Nå får jeg lyst å gjøre det for morro skyld, uansett er det andre som har lagt merke til at man ikke kan blokkere fordi det står skriv blokker men E-en i blokker er fra et annet språk som man ikke har på mobil tastatur, så jeg måtte gå inn på wikipedia og søke etter forskjellige e-er, kopiere og lime inn i blokk og så r. Jævla komplisert asså, håper dem fikser det, og man kan ikke engang bare slette meldingene fremfor å blokkere, nei tinder har en lang vei før dem når hot or not...

 

Det skal da være mulig å skrive É på mobilen? Selv om det ikke er i alfabetet så er det en relativt vanlig bokstav i det norske språket. Litt vanskelig uten å vite hva slags mobil du har, men jeg kan i hvert fall bare holde inne E-knappen på tastaturet og så velge É, uten problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det skal da være mulig å skrive É på mobilen? Selv om det ikke er i alfabetet så er det en relativt vanlig bokstav i det norske språket. Litt vanskelig uten å vite hva slags mobil du har, men jeg kan i hvert fall bare holde inne E-knappen på tastaturet og så velge É, uten problemer.

Hm du har faktisk rett, det viste ikke jeg. Prøvde nå og fikk opp forskjellige e-er. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor man ikke bare kan skrive blokker med vanlig e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...