Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

5 på muntlig eller skriftlig? Privatister får ikke resultatene før på fredag.... Har dere allerede fått deres?

 

Hehe, jeg er ikke privatist. Poenget var at jeg aldri hadde klart å få to seksere som privatist, med nettopp muntlig-praktisk og skriftlig eksamen. Jeg er elev. Jeg fikk 6 i standpunkt og 5 på eksamen. Jeg fant resultatet mitt på skolearena.no :)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ikke privatist. Poenget var at jeg aldri hadde klart å få to seksere som privatist, med nettopp muntlig-praktisk og skriftlig eksamen. Jeg er elev. Jeg fikk 6 i standpunkt og 5 på eksamen. Jeg fant resultatet mitt på skolearena.no :)

 

Skjønte at du ikke var privatist! Bare skjønte ikke helt om alle sine resultater var blitt lagt ut... Rett inn på privatistweb for å sjekke!! Hehe. Gratulerer så mye! Det er jo vanvittig bra! :w00t:

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått min karakter, og jeg er privatist. Jeg fikk også 5. Veldig fornøyd i og med at jeg surra det litt til! Jeg fikk 5 på den skriftlige i biologi 2 også, og den var jeg nesten sikker på at jeg kom til å få en 3-4'er på. Så jeg er rimelig satt ut..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...