Gå til innhold

Slik fungerer spilleierskap på Xbox One (XOne)


Anbefalte innlegg

Her er siste fra eierskapsfronten

http://www.develop-o...e-owned-revenue

 

Får håpe for Gamestop sin del at de tjener bra på Kongregate og Impulse. Det de tjener på brukt DS og Wii U er ikke nok til å holde hodet over vannet. Og det vil overraske meg mye om ikke PS4 får tilsvarende system.

 

Sony har gjort en god med å lure folk til å tro at de ikke kommer til å bruke samme system. Kommentarer som at PS4 godtar bruktspill, og vil fungere frakoblet er null verdt. Microsoft mener selv at Xbox One godtar bruktspill, men det er på sin egen spesielle måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ikke ha nytt hardware for nye spill på pc.

 

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har holdt på med PC; men veldig lenge kan det umulig ha vært.

 

For oss andre som har holdt på en stund så kan jeg skrive under på at man med jevne mellomrom må ha noen nye hardware komponenter for å få spillt nye spill.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har holdt på med PC; men veldig lenge kan det umulig ha vært.

 

For oss andre som har holdt på en stund så kan jeg skrive under på at man med jevne mellomrom må ha noen nye hardware komponenter for å få spillt nye spill.

 

En pc kan vel holde i flere år, eller hvor ofte mener du det er nødvendig å kjøpe nye komponenter?

Lenke til kommentar

Eurogamer har snakket med et stort selskap (trolig Gamestop) som deler at det blir en ordning med bruktspill. Problemet er bare at det virker som denne ordningen blir eksklusiv for de bruktspillbutikkene som inngår avtale med en "klubb" Microsoft har opprettet for salg av bruktspill. Tiden hvor vi kunne dele, bytte, selge privat, og gi hverandre spill ser ut til å være over.

 

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har holdt på med PC; men veldig lenge kan det umulig ha vært.

 

For oss andre som har holdt på en stund så kan jeg skrive under på at man med jevne mellomrom må ha noen nye hardware komponenter for å få spillt nye spill.

 

Pengene man sparer ved hjelp av Steam kan man bruke på nye komponenter.

Lenke til kommentar

 

 

Skal du virkelig kjøpe en ny konsoll for å bare ha på hytta? Jeez.. De fleste andre pleier å la de gamle konsollene stå der.

Nei, men det er jo kjekt å ha den moglegheita. Xbox one blir jo også gammal etter kvart.

 

Krav om online, ikkje bruktspelsalg, krav om å bruke kinect, må betale avgift for å spele online. Nei det blir ikkje noko x-box one på meg.

 

Eg håpar for all del ikkje at Sony eller andre finn på å gjere det same med sine konsollar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...