Jump to content
Sign in to follow this  
ShampooMacTavish

«Snute» er videre i verdensmesterskapet

Recommended Posts

Jeg etterlyser kunngjøringer av slike større kamper, da spesielt med nordmenn i.
Det er veldig mulig det blir gjort på Gamers paradise. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke sjekker så mye innom der, men jeg tenker at sånne store kamper kan kunngjøre på Gamer.no.
Håper dette ikke ble gjort, ellers blir jeg flau.

Takk.

Vi skal bli mye bedre på å fortelle om slike turneringer i forkant slik at man kan følge dem mens de pågår.

Satt oppe i natt og så på. Helt sykt imponerende av Snute! Å komme under 1-0 i begge kampene, for så å snu de til 1-2 er enormt sterkt mot slik motstand. Gleder meg til å følge med videre!

[quote name='TST' timestamp='1369144220' post='20560702']
Vi skal bli mye bedre på å fortelle om slike turneringer i forkant slik at man kan følge dem mens de pågår.
[/quote]

Supert!

Dette settes pris på og vil nok bli populært.

Enig der, kom gjerne med kunngjøringer før store turneringer,kamper. Ikke bare med norske, men også de som er generelt store og betyningsfulle.

Alright å kunne bare klikke seg inn her, finne ut av tidspunkt og bli ført videre herfra. Edited by Rottenspacehead

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/2013_StarCraft_II_World_Championship_Series

Om folk har lyst til å se på datoer og slikt når alt spilles er liquepedia for Starcraft det beste stedet å se resultater, grupper og datoer.

Har ikke sett på starcraft streams på kanskje 2 år, men nå er jeg tilbake. Og det er alt takket være Snute!

Å knuse Nestea er ikke småtterier. Endelig har vi en oppfølger til legendariske Slayer, og en ekte SC utfordrer på internasjonal basis!