Gå til innhold

Prøve igjen med et forumtreff i sommer? (Treff bekreftet på Egons på Byporten, Oslo klokka 16:00 29. juni)

€uropa

45 stemmer

1. 1. Hvem vil være med hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vel sist forumtreff de skulle spille fotball hvor "alle" ville når det stod på forumet, men når folk møtte om var det 2 stk stom faktisk gadd å springe litt...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når passer det å møtes i Oslo? Jeg foreslår den siste helga i juni, altså fredag 28. eller lørdag 29.

Er det noen som har noen tanker om dette?

Skrevet

Jeg skulle gjerne deltatt, men jeg er ikke sikker på om jeg har råd til å reise til Oslo i sommer. Jeg skal til Bergen i Juli, så det hadde jo passet hvis det ikke var for at bare én er interessert i Bergen i denne sammenheng. Hvis det er noen som bor i nærheten av Florø/Bergen som skal med bil og hatt anledning til å ta med seg to stykker hadde det kanskje vært en mulighet. Men tviler på at noen som blir såpass langt fra Oslo kjører med bil.

Skrevet

29. juni passer ypperlig for min del i allefall!

Siden ingen andre har svart eller foreslått noen annen dato, så synes jeg at vi kan ta utgangspunkt i 29. juni.

Skrevet

Ja, da blir det treff i Oslo 29. juni for de som vil. Jeg er ikke så kjent i Oslo, så jeg overlater detaljene til noen andre. Men det kan jo være aktuelt med grilling, for eksempel, som ble foreslått tidligere.

Skrevet

Ja, vi bør kanskje utnevne en gruppe som står for agenda? Jeg er som ovennevnte for lite kjent i Oslo til å kunne bidra. Noen som har lyst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...