Gå til innhold

Honda cr500 -94


Anbefalte innlegg

Har fått ett godt tilbud på denne syklen, men er dette en sykkel for "nybegynnere"? Er det en vansklig sykkel og utvikle seg på?

 

Har kun kjørt trimmede mopeder og 250 en gang.

Hva tror dere, bare styre unna og kjøpe noe mindre? Den står for langt vekke til at jeg gidder å reise bort kun for å prøve kjøre den.

Skal ikke kjøre på bane.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri testet en slik sykkel, men har selv kjørt cross 3 sommere til sammen. Ikke aktivt, bare hobby kjøring. De to første sommerne kjørte jeg crf 250. Så hadde jeg pause pga skole osv. i 3 år. Nå har jeg en crf 450, men synes rett og slett det er litt for mye power i den. En 250 er litt enklerer å kontrollere.

Hva synes du selv da du kjørte den 250en? Var det 2 eller 4 takt?

 

Ville absolutt ikke annbefalt cr500 for en nybegynner personelig. Man klarer jo fint å kjøre den, men vil se for meg at den fort kan bli litt brutal for lek og morro.

Lenke til kommentar

CR500 er tung å kjøre! Den er overmotorisert, tung å starte (spesielt hvis du veier lite) og det er en grunn til at disse ikke lengre produseres. Glem skogsstier og andre kronglete steder. Denne sykkelen trenger plass!

 

Dette er en sykkel med et moment som få andre sykler (crossere) klarer å matche. 4-taktere er bare knallerter i forhold. Flott brifesykkel men du vil sansynligvis få mye mer morro ut av en mindre crosser.

 

Og ja; Jeg har kjørt en '94 CR500 selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...