Gå til innhold

Kommentar: ? Hjelp, jeg må bruke nettbrett!


Anbefalte innlegg

"Fire uker uten Word, Photoshop, SD-kort-leser og innlærte snarveier for å veksle kjapt mellom funksjonene på brettet.""Skal jeg jobbe på nettbrett, så skal jeg i alle fall ha et tastatur.""I mangel på noen bedre tekstbehandler begynner jeg å skrive historien min inn i en e-post. Den kan jeg jo sende til meg selv, så har jeg en kopi på serveren også."For meg som har valgt Surface, virker dette som ganske åpenbare argumenter mot å velge Adroid. Men du finner vel fram til noen ålreite løsninger etterhvert.. Lykke til!

 

Jobber du på surface ? Synes de skjermene ser ganske små ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor står det at han ikke har en Surface? Mulig jeg er blind, men ser det ikke..

 

 

"Jeg har byttet brett. Fremdeles er det Android, men nå hakker jeg bokstav for bokstav inn på tastaturet til en Samsung Galaxy Note 10.1. Hvorfor nettopp dette brettet? Det kunne saktens vært et annet brett også, for eksempel Asus Transformer Pad Infinity. Denne har høyoppløst skjerm og er ganske kul.

Men så hadde jeg ikke noen slik liggende."

Lenke til kommentar

Jeg leser at han ikke hadde et Asus Transformer Pad Infinity nettbrett liggende. Ikke noe om Surface..

Selektiv klipp og lim. :)

 

Annen variant av selektiv klipp og lim:

Det kunne saktens vært et annet brett også...

Men så hadde jeg ikke noen slik liggende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...