Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hele verden bare en lekeplass for deg også? Folk flest er så enkle, så eneste gleden jeg har, er å leke med folk.

 

Hvis din eneste glede er å fremkalle reaksjoner hos folk ved å komme med uttalelser, så får du ikke stort ut av livet.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Er hele verden bare en lekeplass for deg også?

Nei, jeg har forstått at man ikke kan leke seg imellom livet og behandler derfor folk stort sett som de behandler meg... med vennlighet, høffighet og omtanke, for det meste... Ikke at jeg snur det andre kinnet til bestandig, men det skal en del til at det smeller og heller ikke på det området leker jeg med folk, de får en klar advarsel gjerne i form av en kjapp tur i bakken og hjelper ikke det er leken over og lyset slukket... Men du lærer nok at folk ikke kan lekes med skal du se... ;)

 

Folk flest er så enkle, så eneste gleden jeg har, er å leke med folk.

Det du egentlig sier her er at du er kjempesmart og alle andre er enkle å leke med fordi de er dumme... Vel, kan bare fortelle deg at du vil nok lære... Og da er det ofte for sent å unnskylde seg ovenfor de du har "lekt" deg med, for samme hvor "enkle" du finner dem så vil det gå opp for dem at du ikke er annet enn en uvennlig snik som leker med dem og det vil, før eller senere, og jeg håper før for ditt eget velbefinnende, slå tilbake på deg... Og du vil lære at folk flest ikke liker slike typer som tror de kan leke seg med folk...

 

Så lykke til! Håper du lærer noe på livets vei... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...