frds Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Hei! Fikk en mail fra Sony Entertainment Network hvor de takket for påfyll i lommeboken, noe som jeg ikke har gjort. Litt etter fikk jeg kvittering (takk for handelen osv) hvor det var betalt PlayStation®Plus: medlemskap i 90 dager. (119 kr) Såvidt jeg vet er det kun jeg som vet passordet til brukeren min. Jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å finne ut hvordan og hvem som har kjøpt dette produktet fra min bruker, og om jeg i det hele tatt har noen mulighet til å få tilbake pengene. Da jeg overhodet ikke ønsker PS-pluss.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Tipper det er snakk om automatisk fornyelse av ps-plus abonnementet.
frds Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Skrevet 8. mai 2013 Tipper det er snakk om automatisk fornyelse av ps-plus abonnementet. Kan hende, men jeg har aldri kjøt ps-pluss abonnement.
frds Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Skrevet 8. mai 2013 Kan det ha vært i forhold til Viaplay? Ja regner med det. Fikk svar på mailen jeg sendte å da sa de det mest sannsynlig var pga det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå