Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Melanotan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Lett å blande melatonin og melanotan. http://www.ung.no/he...rbiedopet_.html

 

Ah. Burde lære meg å ikke skrive poster i halvsøvne. Takker for korreksjon. Er ikke det potensielt ganske farlige bivirkninger på?

 

 

Spis hundre gulrøtter per dag. Samme effekt.

 

Var det ikke en dame som døde av å spise noen kilo gulrøtter til dagen? Karotenforgiftning. Men kanskje det nettopp var poenget ditt.

Lenke til kommentar

Ah. Burde lære meg å ikke skrive poster i halvsøvne. Takker for korreksjon. Er ikke det potensielt ganske farlige bivirkninger på?

 

Jo. Det er derfor det er ulovlig. Grunnen til at noen velger å bruke slikt bare for å bli brun er sykelig i seg selv. Ungdommer på farlige kvisemidler (kviser går bort av seg selv ofte) og melanotan for å se ut som folk på tv er en realitet nå til dags, dessverre.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo. Det er derfor det er ulovlig. Grunnen til at noen velger å bruke slikt bare for å bli brun er sykelig i seg selv. Ungdommer på farlige kvisemidler (kviser går bort av seg selv ofte) og melanotan for å se ut som folk på tv er en realitet nå til dags, dessverre.

 

Kom på at jeg så en slik sist sommer. var en nordmann som så ut som en tyrker. Var ikke pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...