Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør ikke jeg heller, om du leser litt rundtom.

Det siste jeg gjør her i verden er å lese litt " rundtom" for å finne ut om du er 20 år eller en 40 åring som er fortsatt jomfru.

 

La henne være du. Så slipper du å bli redusert til en vandrende klisje av et rasshøl.

Hvorfor får jeg råd fra 32 åring, burde du ikke sove nå, har du ikke jobb?
Lenke til kommentar

Hehe.. ro ned, TS.

 

Når det gjelder den fantastiske jenta du har møtt. Kjør på.

Takk :) Føler meg nesten som Ronaldo både elsket og hatet,

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du ønsker å få ut av denne tråden.

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du ønsker å få ut av denne tråden.

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du ønsker å få ut av denne tråden.

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du ønsker å få ut av denne tråden.

Har du type Nathalie?
Lenke til kommentar

haha sant det, men han er jo i militæret så who cares,

 

Skjedde med meg da jeg var i førstegangstjenesten, bestekompisen min tokk henne fra meg og stakk av til Stavanger med henne i hemmelighet bak min rygg. Belive me, er helt for jævlig. Synd det ikke er en minusknapp her..

 

Man prøver ikke å ta fra noen kjæresten deres. :(

 

Japp, får helt fnatt av andre som tar seg til rette med dem som er i et forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg råd fra 32 åring, burde du ikke sove nå, har du ikke jobb?

Du får råd fra en 32-åring fordi han har mer livserfaring enn deg og han ville dele den med deg.

Om jeg har jobb eller ei er forøvrig klinkende likegyldig for saken. Men, jo, jeg burde nok sove nå. I likhet med deg.

 

Skjønner ikke hvorfor du angriper folk her i stedet for å høre på rådene de gir deg. Hvis ikke du ville høre hva de har å si kunne du like gjerne latt være å lage tråden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Skjedde med meg da jeg var i førstegangstjenesten, bestekompisen min tokk henne fra meg og stakk av til Stavanger med henne i hemmelighet bak min rygg. Belive me, er helt for jævlig. Synd det ikke er en minusknapp her..

 

 

 

Japp, får helt fnatt av andre som tar seg til rette med dem som er i et forhold.

Kjipt ass, men var hun verdt det? Bestevennen din, den er kjip ass, men syns du burde heller skylde på hun, hvis det var slik at du trodde hun var den " rette" klarer hun ikke holde leggene i sjakk da er hun ikke verdt det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

hvis det var slik at du trodde hun var den " rette" klarer hun ikke holde leggene i sjakk da er hun ikke verdt det.

 

Skjønner. Så når man er offeret er hun ikke verdt det, men når man stjeler jenta fra en annen, da er hun verdt det? Eller?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Skjønner. Så når man er offeret er hun ikke verdt det, men når man stjeler jenta fra en annen, da er hun verdt det? Eller?

Sier hun som blir inspirert av et bilde der en " joker" retter pistolen mot hodet sitt.. Anbefaler Russiske gutter..“Let’s put a smile on that face!” And…Why so serious?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...