Gå til innhold

Sony Xperia Tablet Z


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tålte ikke mye sony sitt skinncover, ene festet på sida har knukket av etter noen ukers vanlig bruk. Må få si at jeg er litt skuffa, til den prisen iallefall. Noen som har noen alternativer?

 

Yepp. Har denne jeg: http://www.incipio.com/cases/tablet-cases/sony-xperia-tablet-z-cases/lexington-sony-xperia-tablet-z-folio-case.html

 

Flere andre her som kjøpte etter jeg anbefalte den. Så langt er alle fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tror bare Telenor kan svare på det. jeg fikk min igår, så jeg har ikke fått brukt den så mye ennå, men jeg må finne en måte å få den til å holde kjeft. Trenger ikke pipe i huet og ræva hver gang noen skriver noe på Facebook.

Lenke til kommentar

JarleGutt:

Slås feks ikke skjermen av dersom man vil det når den står i cradle? Brukes bare for lading eller og som holder?

 

http://www.sonymobile.com/no/products/accessories/sgpds5-cradle/

 

Har brukt holderen siden den kom i salg. Hvordan skjermen oppfører seg har du mange programmeringsmuligheter til. Primært så slår skjermen seg av etter den tid du har satt for Hvilemodus. Dette uavhengig av lading eller ikke.

Men så har du og mulighet for å skjermen på kontinuerlig, f.eks film. En annen greie som jeg bruker på Z-tlf. er at den står i tilsvarende holder til lading hele natten. På den ene stand-byesiden har jeg da en analog klokke som tussler og går hele natten, greit for å se hvor lenge en nå har ligge søvnløs.

Så det er en rekke forkjellige bruksalternativer også for holderen. Bare studere bruksmanualen samt å prøve ut de ymse programmeringsalternativene som er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...