Gå til innhold

Test av Athlon 64, Athlon 64FX, Intel EE


Daywalker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser grei ut på noe av det, men det er noen tester der f.eks P4 3.2Ghz slår en Athlon XP 3200+ med ca 1900 poeng i 3Dmark :shrug: har sett i noen andre tester og der er det ca 800 - 1100 poeng som skiller dem, og hvorfor intel får nesten dobbel så høy score her enn andre steder er et mysterium for meg.

 

Det kommer flere tester løpet av de nærmeste dagene og blir det lettere å sammenligne disse vindunderene :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at Intel har hatt tid til og optimalisere brikkesett osv. og siden denne testen ikke var så veldig troverdig så velger jeg og ignorerer denne jeg. Var btw ikke så veldig bra klokking av Athlonen. Har sett mye bedre på andre forum. Så denne testen gikk inn det ene øret og ut det andre.

Lenke til kommentar

Ser de bruker endel testprogrammer som ikke er så veldig vanlige, og noen ting jeg vil anse om vanlig mangler men x86-secret har hatt mange scoop før i tiden.

 

Synes personlig Athlon FX'n gjorde det litt dårlig, men det kan jo selvsagt skylles selskapet, P4 EE er jo naturligvis kraftig på alt som er minne/cache intensivt (der Athlon FX naturligvis skinner mest i forhold til standard P4).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...