Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

jeg tenger å finne en bok som har ikke mange sider


Anbefalte innlegg

jeg trenger å finne en bok som er ikke veldig stor til å lese den, i det minste mindre enn 200 sider og hvis det ca. 150 side, da er det herlig :)

 

oh hvis det er mulig finne et sammendrag av boka tyvenes by, da er fint også :) eller info om den :)

Endret av sola2000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg trenger å finne en bok som er ikke veldig stor til å lese den, i det minste mindre enn 200 sider og hvis det ca. 150 side, da er det herlig :)

 

oh hvis det er mulig finne et sammendrag av boka tyvenes by, da er fint også :) eller info om den :)

 

Har lest naiv super, og er enig med det dere skriver om den. Det er en veldig bra bok, som tar opp en rekke sentrale temaer, for eksempel de eksistensielle spørsmålene og som passer for ungdom og voksene på grunn av blant annet tematikken.

 

En bok jeg anbefaler sterkt er Alkymisten, av Paulo Coelo, hvis man ønsker å lese en meningsfull bok. Det jeg likte spesielt med denne boken er at du først tenker deg hvordan det ender, også viser det seg at den ikke ender slik allikevel og du sitter igjen å funderer over hva boken handler om. Denne boken er en ''voksen'' bok, men kan selvfølgelig leses av alle og tar også utgangspunkt i de eksistensielle spørsmålene. Denne boka er kanskje hundre sider lenger enn det du ønsket, men når du begynner å lese, vil du lese den ut raskt.

 

Kan dessverre ikke svare på siste spørsmål. Har ikke lest boka.

Endret av Bassa.
Lenke til kommentar

jeg trenger å finne en bok som er ikke veldig stor til å lese den, i det minste mindre enn 200 sider og hvis det ca. 150 side, da er det herlig :)

 

oh hvis det er mulig finne et sammendrag av boka tyvenes by, da er fint også :) eller info om den :)

 

Det står noe her om tyvenes by.

http://websok.mikromarc.no/Mikromarc3/troms/detail.aspx?Unit=6467&db=nord-troms-felles&Id=152161&SW=KA_NYTT%20%3C=%2030%20AND%20EXLASTX%20%3C%2030&SC=&LB=TI&MT=41&SU=6559&DG=&ST=Normal&Browse=1&P=1

 

Hvis du er interessert i å lese Henrik Ibsen, anbefaler jeg Et dukkehjem og Peer Gynt. Begge er bra bøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...