Gå til innhold

Søker gaming pc hjelp.


Anbefalte innlegg

Hei allesammen,

 

Jeg har da konfirmasjon om 10 dager, så da tenkte jeg på å kjøpe meg en ny gaming pc.

 

Når det kommer til IT, så har jeg ikke peiling på noen ting. Dataen skal koste maks 20,000kr, og det skal være en stasjonær!

 

Spillene jeg kommer til å spille på den; Call Of Duty, AC, Combat Arms, LoL, WarZ, DayZ osv. Altså spill med høy grafikk.

 

Håper virkelig noen kan hjelpe meg med å finne en knall Pc som ikke er så alt for dyr, men som sagt, prisen bryr jeg meg ikke om, så lenge den kjører spill uten delay.

 

Mvh, Marius Sekkenes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke hvor du ser at det står utsolgt hen, men jeg antar at de bygger maskina på bestilling som alle andre, rimelig bortkasta å ha mange maskiner stående, med mindre cdon gjør ting helt motsatt enn det alle andre gjør.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Aner ikke hvor du ser at det står utsolgt hen, men jeg antar at de bygger maskina på bestilling som alle andre, rimelig bortkasta å ha mange maskiner stående, med mindre cdon gjør ting helt motsatt så klart enn det alle andre gjør.

 

Trykte på "kjøp" , så til kassen, og får dette opp ; » Et eller flere produkter er fjernet fra handlekurven din

Obs! Dette produktet er fjernet fra handlekurven din

Tittel Antall á pris Sum

THOR Jofur v2 - Intel i7-3930 - 16GB - 240GB SSD & 2TB - 2x NVIDIA GeForce GTX690 4GB - W7HP -4 18009 kr -72036 kr

Produktet er utsolgt

Lenke til kommentar

Aner ikke hvor du ser at det står utsolgt hen, men jeg antar at de bygger maskina på bestilling som alle andre, rimelig bortkasta å ha mange maskiner stående, med mindre cdon gjør ting helt motsatt enn det alle andre gjør.

 

De har opplagt hatt et ryddesalg av de maskinene de hadde på lager, for å ha lageret sitt så friskt som mulig inn mot de nye produktene som kommer nå mot sommer\høst.

 

Edit:

 

De har igjen pakkene til 9990,- og 8990,-

Endret av strain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...