Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fått noe spyware som har lagt seg i Explorer, som er håpløst og fjerne, det setter 'Search the Web!' som startside hver gang pc'n blir starta på nytt, og setter opp en verktøylinje som heter 'ugwkckqumbr'. Brannmuren stopper også hele tiden diverse .TMP-filer.

 

Jeg har prøvd og fjerne det med Ad-aware, men det funker ikke..

 

Er det noen som har noen forslag for hvordan jeg kan bli kvitt dr*tten?

 

 

:evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei  

 

Jeg har fått noe spyware som har lagt seg i Explorer, som er håpløst og fjerne, det setter 'Search the Web!' som startside hver gang pc'n blir starta på nytt, og setter opp en verktøylinje som heter 'ugwkckqumbr'. Brannmuren stopper også hele tiden diverse .TMP-filer.  

 

Jeg har prøvd og fjerne det med Ad-aware, men det funker ikke..

 

Er det noen som har noen forslag for hvordan jeg kan bli kvitt dr*tten?

 

 

:evil:

 

Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus og deretter kjørt Ad-Aware? Prøv også SpyBot - Search and Destroy imens skal jeg finne ut hvordan du blir kvitt den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fikk noe lignende som bytta start siden min og la en controlbar under adressefeltet i exploerer. Brukte adawre 6 og den fant filer som ikke skulle være der. Restarta så var det der igjen :evil: . Det er morro på en nyinstallert win. Men jeg gikk inn i msconfig og kikka på oppstarten, der lå det noe som hette ckeiezou som ikke jeg hviste hva var. Tok bort det fra oppstarten, kjørte adaware , restarta og borte var det. Skulle lyncha folk som ikka har bedre ting å gjøre enn å plage andre med den dritten der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...