Gå til innhold

Twich livestream Black ops 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Skaff deg en litt bedre mikrofon-

2. Avslutt Fraps, og ha FPS counter på streamen ser ikke så bra ut.

3. Skaff deg ett bruker navn som ser litt bedre ut, og ha tall i brukernavnet kan se litt amatørmessig ut.

4. Du er veldig energi løs hører jeg, og ha litt mere energi i stemmen og det blir mye lettere og høre på deg :)

 

5. Slutt og klag på at folk ikke skriver til deg på steam! Det blir veldig masete. Spill i windowed mode slik at du kan se twitch chatten.

Endret av Mr. Hormonella
  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Skaff deg en litt bedre mikrofon-

2. Avslutt Fraps, og ha FPS counter på streamen ser ikke så bra ut.

3. Skaff deg ett bruker navn som ser litt bedre ut, og ha tall i brukernavnet kan se litt amatørmessig ut.

4. Du er veldig energi løs hører jeg, og ha litt mere energi i stemmen og det blir mye lettere og høre på deg :)

 

5. Slutt og klag på at folk ikke skriver til deg på steam! Det blir veldig masete. Spill i windowed mode slik at du kan se twitch chatten.

 

Jaja takk for tipset og for at du så på :p, men jeg har ikke fraps på da... har bare fps counter fordi jeg ser om det lagger mer når jeg streamer, og det gjør det jo, vet du hvordan jeg kan fikse at det ikke lagger noe når jeg streamer? Og ja har bedre microfon, hadde bare ikke på headsettet. Men uansett, http://www.twitch.tv/dz1994 - Share og follow my channel and you will be lucky and get a game gift, like black ops 2, if u already have it, u can choose other game under 59£ ;)

Endret av JDC
Lenke til kommentar

Streaming har mye og si på internet hastigheten og har det ikke ? Jeg vet at jeg kan ikke streame noen ting med min 20/1 linje ( Takk til telenor for at de ikke klarer og sende kraftigere nett hit jeg bor )

 

Jo internett har jo ganske mye å si, men pcen også. Prossesor, skjerkort, osv, må ha en bra livestream pc for at det skal bli bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...