Gå til innhold

forum.hardware.no fikk terningkast 6 i HjemmePC


Anbefalte innlegg

Dette begynner dog å bli en gammel nyhet, men siden ingen har nevnt det før så syns jeg forumet skal få den anerkjennelsen den fortjener.

 

I HjemmePC (Ikke verdens beste datablad men :p) så var det en liten nettguide der de testet ut diverse forumer.

 

De som var med i "testen" var :

 

  • - Itpro.no

- Dinside.no

- OcShoot.no

- Hardware.no[/i]

(Det var bare forumene på disse sidene som ble sjekket ut)

 

Jeg quoter HjemmePC om forum.hardware.no :

 

- Allerede kjent for sin handleguide og produkttester - inneholder et diskusjonsforum som er unikt i Norge. Forumet ser spektaktulært ut, og har mer enn 30 000 registrerte brukere, og mer enn 900 000 innlegg totalt. Hver kategori du kan tenke deg, som har noe som helst med data å gjøre, finner du her, i tillegg til noen få kategorier som ikke har med data å gjøre. Faktisk er dette et så bra forum at vi slutter her og gir det..

 

Terningkast 6

 

 

 

De andre i testen fikk Terningkast 4.

 

Så la oss gi forum.hardware.no et stort klapp !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer, men allikavel.

 

Kanskje det er en god grunn til at det har kommet en del "HJELP MEG MED MITT PROBLEM" topicer.

 

Er vel fordelen og ulemper ved å bli kåret til beste forum av et pcblad, bakdelen er vel at det blir mye dårlige topics, dumme spm, feil bruk av kategorier/emnefelt etc. Fordeler er flere hits som gir mer penger i kassa og enda flere bruker.

 

Men det må man vel tåle :roll:

Lenke til kommentar
Allerede kjent for sin handleguide og produkttester - inneholder et diskusjonsforum som er unikt i Norge. Forumet ser spektaktulært ut, og har mer enn 30 000 registrerte brukere, og mer enn 900 000 innlegg totalt. Hver kategori du kan tenke deg, som har noe som helst med data å gjøre, finner du her, i tillegg til noen få kategorier som ikke har med data å gjøre. Faktisk er dette et så bra forum at vi slutter her og gir det..

 

Terningkast 6

 

Det sier vel egentlig det meste synes nå jeg da :woot:

har alltid likt dette forumet litt opp og ned men det er meneskilg og feile.

#klapp klapp !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...