Gå til innhold

[Løst] siste sjekk før kjøp


Anbefalte innlegg

Hei, legger ved ett bilde av setupet. noen som kan svare på om allt passer sammen og i kabinettet. Skjermkortet som er asus 7970 matrix platinum er ikke på lager neon steder....

Noen som vet hvor man kan få kjøpt ett?(orker ikke vente til det kommer på lager)

på forhånd takk :)

post-274526-0-21309800-1366956190_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det ser ut som det vil passe, http://www.fractal-d...product&prod=99 fordelen med det kabinettet er nok helt klart du kan skru ut harddiskplassen og få mere plass til skjermkort. Ville sett etter rambrikker uten heatspreader siden kjøleren under vil få det trangt, Kingston HyperX blu DDR3 -1600 8GB

 

Jeg hadde heller kjøp Noctua NH-D14 og i5 3570k hvis dette kun er en gaming maskin. Skal du videoredigere og multitaske er den hypertread prosessoren god (i7 3770k)

 

Selv ville jeg vurdert SSD disk (samsung 840) og kanskje 2 TB harddisk men det får bli ditt valg.

 

Selv hadde jeg tenkt å kjøpe Asus Radeon HD 7970 3GB MATRIX Platinum, men jeg valgte GTX titan istedenfor, vet det gir dårlig ytelse per krone, men det skjermkortet var i minstefall på lager til 7000 kr sist jeg kjøpte det på komplett. Men det går vel ann å bygge maskinen for det? Intel skjermkort er jo dårlig men man kan jo bruke maskinen for det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

GTX 680, HD 7970... lite som skiller, men HD 7970GHz ligger noen få prosent foran. Intet stort, men verd å merke seg...

 

Ville nesten anbefalt en bedre PSU om du har fremtidige planer. Godt å ha om du skulle velge å sette inn et kort til i fremtiden:

http://www.dustinhome.no/product/5010662684/corsair-tx-750w-m-modular-psu-new/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Gjorde den tabben selv. Skulle bare kjøpt noe over 750W nå jeg først bygde maskinen min...

 

Og til gaming yter i5-3570K like bra som en i7-3770K i de aller fleste tilfeller. Just sayin'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...