Gå til innhold

Bærbar pc til 15000


Sir Zu Zwat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wifien er ikke noet svakere en anndre Wifi løsninger. Har brukt den over en måned nu og den er helt opp til standard.

 

Angåene viftesuset da er det fordi den har EXTERNT 64MB minne på Radeon 9000 kortet i mot M9 som bruker system minnet.

 

Du må bare velge.. vil du ha raskthet, raskt skjermkort etc i labtoppen er du nødt til at ha vifte i den. Hvis du klarer deg fint uten 3d spill da gå for lydløse intergrerte løsninger.

 

Ingen bærbar er perfekt i alle sammenhenger, alt er avhenging av ønsker og behøv.

 

Mine 15000 gik til en G551 fordi:

super tynn og lett (kun 2.6cm tykk og veier 2.6kg)

Kraftig skjermkort (Warcraft 3)

God skjerm!!

Centrino (før sjølf over 5 timer på batteri)

Super stylig design.

Kommer med ECC Kingston DDR333 cas 2 minnet!

 

Testen her på barbara gav denne bærbar ikke det ros jeg mener den fortjener.

 

Til slutt. Hvis du er ikke i ett super stille rom vekk fra all traffik da kan du høre viften. Alle andre situasjoner, skolen eller kontor da er absolutt umulig at bli plaget av viften.

 

Mener at denne bærbar er stille nok til at passe til 95% av arbeidssteder.

Simon

Lenke til kommentar

tja.. uansett blei det for mye støy for meg. Andre laptoper har vifte som slås av når den ikke trengs, og jeg tror ikke egentlig den trengs når 551 går i maks strømsparing, også på skjermkortet. Da er det ikke antydning til varme på maskina... Men vifta går like j* uansett. Og wifien fungerte ikke i det hele tatt på steder der andre fikk 5,5mbps+

 

Men det er jo finfin maskin... så lenge man ikke bryr seg om støyen (hører vifta veldig godt når jeg sitter i forelesningssalen, og stakkars den som sitter foran...) og sitter rett oppå aksesspunktet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...