Gå til innhold

Danmark vil i praksis forby PC-er


Anbefalte innlegg

Du skjønnte vel ikke at det er mulig å bytte det stoffet med noe annet. Å gjøre dette er ikke = 0 PCer og annet.

 

Si beklager til mannen over og ta deg en bolle.

 

Kudos til danmark!

 

Neinei, bruk hodet nå og les hva han skrev ;)

 

 

Jeg heller velger å være frisk med hester og kjerre enn å være syk med PCer.

- Som om noen har blitt syke av å bruke datamaskin

 

Man må jo tenke på de små som lever rund all data og som er let å bli påvirket. Kjenner mange som har barn med astma.

- Har du noen gang hørt om barn som har fått astma av å bruke PC-er?

 

 

 

Når han sier påvirket vet jeg ikke om han mener at barn blir gale av å spille eller om han mener at de får astma av PC bruk, og det er dette jeg har respondert på.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neinei, bruk hodet nå og les hva han skrev ;)

 

Er vel heller du som må lese igjen hva han skriver, og hvordan du responderer.

 

Han vil ikke ha farlige stoffer i plasten, enkelt og greit.

 

Du responderer med å si at du håper han blir mer kunnskapsrik og opplyst etc, og fortsetter med et svar som viser at du ikke skjønner hva det er snakk om her. nuff said. im out.

Lenke til kommentar

Okei, teskje-modus:

 

Han skriver

"Jeg heller velger å være frisk med hester og kjerre enn å være syk med PCer.

Man må jo tenke på de små som lever rund all data og som er let å bli påvirket. Kjenner mange som har barn med astma. Og når jeg hører at det er folk som kjemper mot dette så kan jeg bare støtte dem.

Men som pstub sa, et land er ikke nok."

 

Hvem har noen gang blitt syk av PC-er?

Han snakker så om de små som lever rundt all data og som lett blir påvirket. Da lurer jeg på om han mener at spilleavhengighet og andre ting som ikke er bra for barn å se på nettet, siden man IKKE KAN bli syk av data. Og jeg responderer deretter, med eksempelet mitt om at det er mye annet som ikke er bra for folk enn data, mentalt sett.

 

Han nevner så at han kjenner mange barn med astma, og da blir jeg helt satt ut. For man blir da ikke syk av PC bruk? DET ER DETTE JEG HAR RESPONDERT PÅ. Stor skrift så man ikke unngår å lese det jeg skrev nå :)

 

Så nei, det er ikke meg som er bak mål eller ikke skjønner hva saken dreier seg om. Det er jo han, og det klarer dere vel selv å forstå? Han snakker om påvirkning og astma rundt PC bruk, noe som ikke henger på greip eller gir noen som helst mening på noe vis.

 

Jeg vet at dette handler om farlige stoffer i plasten, men dette har til nå ikke skapt problemer ved PC BRUK, men gjerne ved feks at man drikker brus fra plastflasker osv. Jeg responderte på akkurat det han sa, som ikke stemte med virkeligheten. Har jeg gjort meg selv forstått nå, eller er det fortsatt folk som hopper over annehver setning av det som blir skrevet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...