Gå til innhold

[Løst] Hvilket GeForce GTX 680?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Det er 670, jeg trenger 680

 

670 skalerer jo med 680. Minimal ytelse i forskjell, 670 er mer bang for da bucks enn 680.

Om du virkelig må ha 680 så klokker du 670'et, simple as that.

 

Les denne.

Kanskje det vil hjelpe deg i å forstå hvorfor det bare er tull å blåse 6-800,- kr ekstra.

 

 

Jeg vil ikke ha noe lagg, derfor vil jeg være på den sikkre siden. Jeg bruker også fraps

 

Du vil ikke merke forskjell og det vil heller ikke lagge.

 

 

 

Hva med dette, arni? De ekstra GDDR5 er nok unødvendig unless han skal kjøre flere skjermer.

Lenke til kommentar

Les denne.

Kanskje det vil hjelpe deg i å forstå hvorfor det bare er tull å blåse 6-800,- kr ekstra.

Hva med dette, arni? De ekstra GDDR5 er nok unødvendig unless han skal kjøre flere skjermer.

Hvis du skal linke til tester bør du linke til en av de nyere, driveroppdateringer kan endre bildet. http://www.techpowerup.com/reviews/ASUS/GeForce_GTX_670_Direct_Cu_Mini/6.html

 

4GB-variantene av 670 og 680 er penger ut vinduet, de har rett og slett ikke nok minnebåndbredde til å gjøre en så stor framebuffer brukbar.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha gått for Asus sitt pga suveren kjøler. Ville også kjøpt ett med mer enn 2 gig ram (da jeg spiller Skyrim med en del ekstra mods) på høy oppløsning.

 

Antagelig dette:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772517

 

Titan er jo ett alternativ, men det koster nok ett par tusen over hva det er verdt etter min mening. 5000-6000 ville vært mer ok.

I tillegg bekymrer kjøleløsningen meg noe angående støy. Noen som vet om Titan kjøleren bråker mer enn f.eks Asus sin DirectCU II kjøler på last? Jeg tipper i hvertfall det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har det ingen betydning om jeg kjøper denne eller denne? Jeg vil altså kunne kjøre BF3 og Arma 2(DayZ) på ultra, imens jeg filmer med fraps eller livestreamer, krever det 680? Jeg har ikke tenkt til å overklokke, det er ikke noe jeg har peiling på uansett.

 

DayZ er mer avhengig av CPU enn GPU.

 

 

Etter at 670 kom ut er det rett og slett ikke et 680 man burde kjøpe.

Om målet er å kaste bort mest mulig penger er det 680 Classified 4GB som bør kjøpes: http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

 

5K, hahaha

 

 

Blir vell til at jeg kjøper 680, hvilket av de burde jeg kjøpe?

 

Jeg skriver igjen, 670. Hvorfor kjøpe 680 når man heller kan få 670 som yter 5% dårligere enn 680? Slutt å tenk e-penis. Er jo bare å klokke seg til 1 GHz så har man jo et 680 (delvis).

 

Men men, det er jo afterall dine penger, men jeg anbefaler deg å kjøpe 670.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...