Gå til innhold

Trafikklærer studiet i Stjørdal


Mrkrisbcs

Anbefalte innlegg

Svogeren min pendlet fra Trondheim. Han hadde heldigvis en kamerat i klassen som kjørte til skolen. Om du er avhengig av kollektiv tror jeg det er litt stress. Men jeg ville vurdert det uansett. Det skjer visst ikke stort i Stjørdalen. Studentene der har ett utested de bruker, såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hvordan ble det med linjen i Oslo, noen som vet?

 

 

Høgskolen i Oslo og Akershus tilbyr trafikklærer utdanning ved Kjeller i Skedsmo. Helt tilsvarende opplegg som i Stjørdal. Poengsnittet i fjor var på 52, noe som er forholdsvis høyt. I tillegg må studenten ha tilgang på egen bil. (Mulig det er slik i Trøndelag også). 

 

http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/LU/AArsstudier/Trafikklaerer

Endret av Läkerol
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lurer på hvor lenge de kommer til å ha dette studiet på HiOA. Passer egentlig litt dårlig å søke neste år, men hvis studiet plutselig blir tatt vekk igjen fra nærområdet, så må jeg nesten bare søke.

 

Men med så mange søkere det har vært på det studiet, kan jeg ikke skjønne at de gir seg med det igjen? Det var vel ett "prøve-prosjekt"?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Vurderer kjøreskolelærer som yrke. Leste at du må ha hatt lappen i 3 år. Teller det om du er i det tredje året, men at du ikke har hatt lappen i bokstavelig talt 3 år? Eller at når skoleåret starter (august) at det bare er et par måneder til jeg har hatt førerkort i 3 år? I tillegg leste jeg at du må ha tilgang til egen bil, stemmer det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...