Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med pcen min. først så røyk pcen min, da var det skjermen. Den måtte da byttes.

endelig da jeg fikk tilbake pcen min, var tastaturet løst og CD-rom deksle altså uten cd-rom(?) brukket av.. Så da måtte jeg levere den inn igjen!

Nå fikk jeg tilbake pcen, da hadde jeg fått en cd-rom..faktisk. NÅ IGJEN har jeg problemer. Den løser seg ut automatisk, jeg dytter den inn og etter en liten stund løser den seg ut igjen. Jeg GIDDER ikke å levere den inn igjen.

så jeg håper at noen kan hjelpe meg. anyone? :)

 

ps. det er en HP Probook 4330s.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville levert den inn og fått penga tilbake i hovedsak. Kan være hardware feil, eller at knappen på cdrommen er oversensitiv og løses ut av det? Eller at knappen ligger i klem og løses ut av bevegelse?

 

 

Edit: Hehe, leste ikke tittelen ordentlig.. Skole pc ja, da bør du bare klage til IT ansvarlig eller ta det opp med fylkeskommunen/de som har største ansvar for disse maskinene.

Endret av safrion
Lenke til kommentar

Kjøp en slik en istedet. (Så bruker du pengene du har igjen på juggel til dama.)

 

Nei, um.. bryteren til skuffen dyttes sikkert inn på grunn av en dårlig satt inn faceplate (les: opp ned, feil størrelse, osv.). Plukk den av (forsiktig), så ser du med en gang om det er det, hvor bryteren er, osv.

 

Skal være en skrue på undersiden som holder dvd-enheten fast også. Gjerne lettere å fikle med den når du har den ute av laptopen.

 

P.S. Kunnskap som dette må selvfølgelig ikke brukes til å sno dvd-spilleren på læreren sin laptop, og så kjapt sette inn den dårlige der i steden. (Og PM meg for oppskrifter på smørsyre og tåregass!)

Lenke til kommentar

Skolene har enda ikke lært at skole-PCer fra HP er ubrukelige... :nei:

Broren min hadde en der skjermen har vært bytter én gang, strømforsyningen to ganger og en av USB-portene er ødelagt.

 

Asus og Apple regnes som kvalitet.

Om ikke skolen stiller spesielle krav til hvilke programmer dere skal kjøre, ville jeg valgt en MacBook Air.

Den er så tynn og lett, at det er lett å få den med seg til og fra skolen.

Og alle bærbare Macer har magnetisk strømplugg, så den ikke faller på gulvet om noen snubler i ledningen. Og det kan lett skje i et klasserom.

Og touchpaden er svært bra, så jeg bruker ikke datamus lengre.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...