Gå til innhold

AMD planlegger trolig ny råskinn-prosessor


Anbefalte innlegg

Se på oppløsningene og fpsen.

 

Jeg vil ikke kalle dette spillbart.

http://www.hardware....-5800k/113127/6

hw.no har testet med 1333 MHz 8-8-8-24 @ 1,5v

 

Desverre er APU'ene til AMD kresne på RAM da GPU'en i APU bruker DDR3 RAM som videominne. Forskjellige typer RAM ble testet på FM1-socketen, og om jeg ikke husker feil, så ble ytelsen nesten doblet ved å velge 2400MHz RAM kontra 1333MHz.

 

47 fps på high i Starcraft II: Wings of Liberty er da helt greit å spille på? Jeg forstår FPS-spillere er litt mer lad i flere bilder per sekund, men med tanke på at de fleste konsollspill er på 30Hz ville jeg sagt at alt over er ok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hw.no har testet med 1333 MHz 8-8-8-24 @ 1,5v

 

Desverre er APU'ene til AMD kresne på RAM da GPU'en i APU bruker DDR3 RAM som videominne. Forskjellige typer RAM ble testet på FM1-socketen, og om jeg ikke husker feil, så ble ytelsen nesten doblet ved å velge 2400MHz RAM kontra 1333MHz.

 

47 fps på high i Starcraft II: Wings of Liberty er da helt greit å spille på? Jeg forstår FPS-spillere er litt mer lad i flere bilder per sekund, men med tanke på at de fleste konsollspill er på 30Hz ville jeg sagt at alt over er ok.

 

Konsolspill spilles også på en tv, og man sitter mye lengre unna, som gjør at det ikke er helt sammenlignbart.

 

Min pc sliter med sc2 når det begynner og skje mye, så jeg regner med at når en 200/200 hær møter en tilsvarende så blir det ganske ille.

 

Om du har en link til at ytelsen blir drastisk forbedret ved bruk av raskere ram tar jeg det gjerne imot. Jeg vet at det er noe og hente, men ikke hvor mye.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...