smort1 Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Takk for bidrag, Jarle-60! Et spesiellt og nesten grafisk soft uttrykk!
Laila - Skrevet 14. april 2013 Skrevet 14. april 2013 Råstilig! Helt etter min smak:) Stemningsfullt og mystisk. Fiskeren, eller hvem han nå er...... Er det en fisker, har han en kroppsholdning som ser ut som om han holder oppsyn med noe ? Mye ved bildet får meg til å undre. Bildet er litt mørkt på min skjerm
jarle-60 Skrevet 14. april 2013 Forfatter Skrevet 14. april 2013 Takk for bidrag, Jarle-60! Et spesiellt og nesten grafisk soft uttrykk! Bare morsomt.
jarle-60 Skrevet 14. april 2013 Forfatter Skrevet 14. april 2013 Råstilig! Helt etter min smak:) Stemningsfullt og mystisk. Fiskeren, eller hvem han nå er...... Er det en fisker, har han en kroppsholdning som ser ut som om han holder oppsyn med noe ? Mye ved bildet får meg til å undre. Bildet er litt mørkt på min skjerm Det er en fisker og han holder fiskestangen. Mulig det er mørkeste laget, takker for en kjempekoselig kommentar.
Tor r Skrevet 15. april 2013 Skrevet 15. april 2013 Fin helhet i bilde,spennende plassering av fiskeren i bilde.
Anbefalte innlegg