Gå til innhold

Bestille fra nettet, uten hentelapp?


johan1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 16 år, og har tenkt til å bestille treningsutstyr fra nettet siden det er billigere osv. Problemet er at jeg har veldig nysgjerrige foreldre. Om det kommer en hentelapp i posten, vil jo de begynne å lure. Finnes det noen måte å unngå det, sånn at jeg bare kan hente på postkontoret?

 

 

Visste ikke hvilken tråd den skulle i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvorfor er det så farlig at foreldrene dine vet du kjøper treningsutstyr? Ellers kan du jo hente posten sæl, siden du er 16 går jeg utifra at du er hjemme fra skole før foreldrene dine?

 

Ellers kan du handle og få sendt med MyPack eller tollpost da kan du i noen tilfeller kun få hentelapp på SMS/E-post.

Lenke til kommentar

Og hvorfor er det så farlig at foreldrene dine vet du kjøper treningsutstyr? Ellers kan du jo hente posten sæl, siden du er 16 går jeg utifra at du er hjemme fra skole før foreldrene dine?

 

Ellers kan du handle og få sendt med MyPack eller tollpost da kan du i noen tilfeller kun få hentelapp på SMS/E-post.

Det er et produkt som heter jack3d, som jeg ikke har fått lov av dem til å kjøpe.

Lenke til kommentar

At 16åringer skal bruke slikt mens man trener, er for meg en gåte. Sådan sett for folk i alle aldre. Å ha et sunt kosthold (kylling + pasta + salat til middag f.eks) samt trene på en fornuftig måte, er mye bedre. Å gå "fort" opp i vekt, for så å slutte å trene, ser ikke bra ut :)

Lenke til kommentar

Hei, jeg er 16 år, og har tenkt til å bestille treningsutstyr fra nettet siden det er billigere osv. Problemet er at jeg har veldig nysgjerrige foreldre. Om det kommer en hentelapp i posten, vil jo de begynne å lure. Finnes det noen måte å unngå det, sånn at jeg bare kan hente på postkontoret?

 

 

Visste ikke hvilken tråd den skulle i.

Får du sporingsnummer på pakken, så kan du hente den så fort den kommer på det lokale postkontoret. Du vil ikke motta hentelapp (da dette er noe som blir sendt ut neste dag).

Så om du følger med på posten.no hvor pakken befinner seg, så møter du bare opp med sporingsnummeret så fort det kommer postkontoret. :)

Lenke til kommentar

Får du sporingsnummer på pakken, så kan du hente den så fort den kommer på det lokale postkontoret. Du vil ikke motta hentelapp (da dette er noe som blir sendt ut neste dag).

Så om du følger med på posten.no hvor pakken befinner seg, så møter du bare opp med sporingsnummeret så fort det kommer postkontoret. :)

 

Du vil i de alle fleste tilfeller få den hentelappen allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vil i de alle fleste tilfeller få den hentelappen allikevel.

Nei, den blir ikke sendt ut om du henter den samme dag den kommer inn (Hentelappene blir ikke generert om pakken er utlevert)

 

Edit: Du kan også få tilsendt hentemelding på SMS fremfor hentelapp. Flere nettbutikker som tilbyr dette.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Nei, den blir ikke sendt ut om du henter den samme dag den kommer inn (Hentelappene blir ikke generert om pakken er utlevert)

 

Edit: Du kan også få tilsendt hentemelding på SMS fremfor hentelapp. Flere nettbutikker som tilbyr dette.

 

Vanlige forseinger vil i 80% av tilfellene gi deg hentelapp samme dag, også ved mindre du bor på en hovedsentral (oslo, f.eks.) vil ikke hentelappen genereres hos ditt postkontor, den vil bli generert ved en hovedsentral og shippet separat fra din pakke til ditt utleveringsted. Som vil føre til at du får hentelappen dagen etter selv om du hente pakken dagen i forkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...