Gå til innhold

Trenger hjelp med gjennoppretting av slettet fil


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger virkelig hjelp fort! En idiot har sletta video filene på pc'n min og vi skal levere til onsdag! Han la dem i papirkurven og tømte den. Hvordan for jeg de tilbake?!?! Hjelp fort! Har prøvd noen programmer og de skal vist nok ligge i location $IFXSJSY\ og $INUUAI9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg var deg, ville jeg ikke kastet bort tiden på å finne tilfeldige programmer. Papirkurven er tømt, og filen er slettet for godt (som oftest). Det beste er om du lager filmen på nytt. Om det er lite tid, forklar til læreren og han/hun vil ganske sikkert gi deg en ny frist.

Endret av PokemonLuv
Lenke til kommentar

Om jeg var deg, ville jeg ikke kastet bort tiden på å finne tilfeldige programmer. Du tømte papirkurven, og er slettet for godt (som oftest). Det beste er om du lager filmen på nytt. Om det er lite tid, forklar til læreren og han/hun vil ganske sikkert gi den en ny frist.

Jaja men det ville tatt en stund! Filmen er på ca litt over en halv time og vi er liksom på gruppe med andre, ekke så lett og lage alt sammen i gjen for vi brukte skole tida på å lage filmen og det er vannskelig å finne en tid der alle kan. Men kan jo selvfølgelig prøve da. :)

Lenke til kommentar

Om jeg var deg, ville jeg ikke kastet bort tiden på å finne tilfeldige programmer. Papirkurven er tømt, og filen er slettet for godt (som oftest). Det beste er om du lager filmen på nytt. Om det er lite tid, forklar til læreren og han/hun vil ganske sikkert gi deg en ny frist.

 

Ting du sletter i papirkurven fjernes bare fra oppføringen i katalogen til harddisken og er således inntakt til det skrives noe over.

Snapdog: hvordan gikk det med File Scavanger?

Endret av Admiral-K
Lenke til kommentar

Jaja men det ville tatt en stund! Filmen er på ca litt over en halv time og vi er liksom på gruppe med andre, ekke så lett og lage alt sammen i gjen for vi brukte skole tida på å lage filmen og det er vannskelig å finne en tid der alle kan. Men kan jo selvfølgelig prøve da. :)

 

Ja skjønner, men å avtale en siste dag til å lage filmen på nytt kan jo gå. Det går nok bra, bare forklar det til alle på gruppa.

Endret av PokemonLuv
Lenke til kommentar

 

 

Ting du sletter i papirkurven fjernes bare fra oppføringen i katalogen til harddisken og er således inntakt til det skrives noe over.

Snapdog: hvordan gikk det med File Scavanger?

Den holder på men jeg tror den har funnet filene fordi det er nøyaktig like mange filer funnet som jeg hadde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...