Gå til innhold

Hvor mange har dødd på Oslo Plaza


Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen anelse om hvor mange som har gått bort / død på Oslo Plaza?

Er jo ikke gamle hotellet, men synes jeg har hørt om en del dødsfall på hotellet.

 

Jeg vet om tre tilfeller

 

Denne mystiske kvinnen som ble skutt som de fortsatt ikke vet hvem er

 

En som ble drept av en kompis eller noe, ble funnet på rommet sitt kl 03 om natten

 

En som hoppet ut av hotellet, landet foran inngangen.

 

 

Er det noen fler som vet noe?

Om flere tilfeller eller vet noe mer om disse historiene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til denne mannen som hoppet for ikke så lenge siden er jeg ganske sikker på at en kvinne gjorde det samme for lenger siden. Jeg finner dog ingen info om det på nett, men om det skjedde på midten av 90-tallet er det kanskje ikke så rart.

 

Det hadde vært innteresant og funnet ut mer om dette.

Lenke til kommentar

Dette tilfellet er det første jeg har hørt om. Dette er vel også Oslos høyeste og/eller mest profilerte bygning, så at folk hopper derfra er igrunn å forvente. Det samme er tilfelle med andre høyhus i andre byer. At gamle businessmen f.eks dør på hotellrommet er heller ikke uhørt. Det er mye sykdom og stress assosiert med flyreiser osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må da være greit å etterspørre kilder når noen kommer med den slags påstander...

 

Det var vel mer i retning av å hentyde at slike kilder ikke eksisterer ved bruk av påstanden "fri fantasi". Spør man om kilder er man høflig, og spør enkelt og greit om man kan referere til kilder. Trenger ikke å være småfrekk slik som Mikachu var. Derfor "burned".

 

Du må tro du er dritkul når du bruker den skrifttypen eller?

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...