Gå til innhold

[Løst] selge 3 evga gtx 580 hydro copper 2 (3GB)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nypris for et slikt kort i dag er på 2500 kr

30% av fordi de er brukt

30% av per år du har brukt dem

Jeg tviler dog på at du får stort mer enn 3000 kr for dem brukt, hvem er det som er interessert i å kjøpe så gamle kort brukt når de i tillegg krever at du har custom vannkjøling?

 

 

vet ikke hvor du henter 2500 fra men det eneste jeg finner er fra newegg som har samme kortene med 1,5 GB ram og de går for $539.99. nye somsagt.

Lenke til kommentar

vet ikke hvor du henter 2500 fra men det eneste jeg finner er fra newegg som har samme kortene med 1,5 GB ram og de går for $539.99. nye somsagt.

Nypris for GTX 580 lå på 2000 kr for et par måneder siden, og prisene har ikke endret seg nevneverdig i det siste. Siden 580 yter omlag GTX 660 og vannblokka + 3GB er verdt noe ekstra blir 2500 kr nypris et greit (om noe optimistisk) anslag å jobbe ut fra. Det er ingen som kjøper GTX 580 når GTX 680 yter bedre og koster mindre, ergo er prislappen til newegg rett og slett irrellevant.

 

Personlig hadde jeg betalt ca 1000 kr per stykk for de tre kortene, men jeg mistenker at du forventer noe mer.

 

Når du kjøper slike premium-kort som 580 3GB Hydro Copper må du godta at prisfallet i løpet av halvannet år er på 75-80%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...