Gå til innhold

Bygge pc selv - ønsker tilbakemelding - gaming pc - 11k+


Anbefalte innlegg

Er enig med at svart er litt "tøffere" så det blir nok det, men hadde vært litt kult med hvitt kabinett og blått lys inni. Da ville det reflektert veldig og sett ganske kult ut tror jeg :)

 

Vet du om det er ca. samme performance på de to gpu'ene vi snakker om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vell mest kabinettet det står på da. men r4 får plass til 2 Matrix og hovedkortet har plass til to stk, så ja. Jeg liker svart best blir på en måte mer "gamer" look. sett inn et rødt lys rør og så får du rødt spotlight over komponentene men Matrix står for egen belysning!

Med hvitt kabinett og det jeg sa ville det sikkert sett litt ut som dette. Men jeg legger meg nå :)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg spurte pga MSI ikke får selge de lenger av nvidia.

Flere på forumet som er ute etter de.

 

Ok, da kan du fortelle det til dem. Forresten det jeg sa om psu og at du sa noe om det var feil.. Det var en annen som sa det :p

Endret av And3rz
Lenke til kommentar

Matrix har litt bedre ytelse som bare merkes ved benchmark men er og stillere og har bedre kjøleløsning. mer framtidsrettet siden den har 3gb vram istedenfor MSI's sine 2gb Vram. Den er og Betydelig lettere og overklokke

Jeg er ikke så sikker på at den er stillere og har bedre kjøleløsning. Msi har jo nyeste Twin Frozr 4 som kjøler veldig bra og som mange sier er veldig stille. Overklokking er vel like lett (om ikke lettere) enn med Matrix fordi du kan bruke MSI afterburner software som er veldig lett å bruke.

Jeg skjønner jo at Matrix kan ha litt bedre ytelse siden den har 3gb vram osv. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så sikker på at den er stillere og har bedre kjøleløsning. Msi har jo nyeste Twin Frozr 4 som kjøler veldig bra og som mange sier er veldig stille. Overklokking er vel like lett (om ikke lettere) enn med Matrix fordi du kan bruke MSI afterburner software som er veldig lett å bruke.

Jeg skjønner jo at Matrix kan ha litt bedre ytelse siden den har 3gb vram osv. :)

Er med et overklokkingsprogram til Matrix som er kliss likt afterburner. er bare rødt :D
Lenke til kommentar

Må da ikke ta det personlig. Var ikke rettet direkte på deg.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så enklere å overklokke enn ett annet heller.

Men den kjøleren jeg hadde på 670 kortet mitt var utrolig stille, så der liker jeg Asus sine kjøle løsninger. Men 7970 kommer jo selvfølgelig i en annen kategori.

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...