Gå til innhold

[Løst] Recorde spill i 1280x720


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville gått for noe som er større enn 1tb, jeg kjøpte 2tb og det viser seg å bli litt i det minste laget.

1min = 1gb ca.

 

Og 2TB i praksis er ~1840GB. 1840GB med rå-data...foreslår at du begynner å komprimere/ferdigstille opptaksmaterialet ditt. :wee:

 

 

Hva de som mener WB Black bråker har røyket vet jeg ikke, for jeg har nå en Black 2TB under skrivepress rett foran meg, og den "bråker" ikke mer enn laptop-viften under normal-temp. Støyen er ikke på en skrikende frekvens heller (de som har hørt en Delta-vifte vet hva jeg snakker om), så lyden fra disken er ikke en som plager meg det aller minste.

Lenke til kommentar

Og 2TB i praksis er ~1840GB. 1840GB med rå-data...foreslår at du begynner å komprimere/ferdigstille opptaksmaterialet ditt. :wee:

 

 

Hva de som mener WB Black bråker har røyket vet jeg ikke, for jeg har nå en Black 2TB under skrivepress rett foran meg, og den "bråker" ikke mer enn laptop-viften under normal-temp. Støyen er ikke på en skrikende frekvens heller (de som har hørt en Delta-vifte vet hva jeg snakker om), så lyden fra disken er ikke en som plager meg det aller minste.

 

Skulle gjerne ha ferdigstilt filmene, men er jo gøyere å spille enn å redigere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...