Gå til innhold

Kjøp av tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du vurdert et mekanisk tastatur?

Jeg antar at Cyborg tastaturet har membrane taster?

 

Jeg har CM Storm Quick Fire RED og er fornøyd, men alle tastene har ikke baklys. Kabelen er veldig tykk og stiv, men det har ikke vært noen problemer for meg.

Har bilde av innholdet i spoileren

 

 

 

tbQOdLQ.jpg

 

 

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Spiller du? MX Red

Skriver du? MX Blue

Begge deler? MX Brown

 

Logitech G710+ med sine MX Brown-taster virker å være et sikkert valg for den som vil ha det beste av begge verdener.

Hvis du vil ha større frihet til å endre taster, gå for Zowie Celeritas (MX Brown): de har fulgt 105 key ISO-standarden 100% AFAIK, og det gjør det 0 problem å kjøpe hva man vil av custom-taster hos WASD Keyboards.

Sort/sort

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=CEL-BWN-N

 

...eller i andre farger:

https://cdon.no/search?category=1769&q=celeritas&x=0&y=0#category_group_id=&avg_rating_5-from=&avg_rating_5-to=&current_price_5-from=&current_price_5-to=&sort-order=16&display=2&display-adult=true&q=celeritas&mode=&page=1

Lenke til kommentar

Spiller du? MX Red

Skriver du? MX Blue

Begge deler? MX Brown

Ærlig talt så tror jeg ikke det er noen praktisk forskjell mellom tastene i spill. Det kommer bare an på hvilke taster du er komfortabel med. Jeg liker mye bedre og spille på Blackwiddowen min med MX Blue en 6GV2 en min med MX blacks, enda jeg har sett drøssevis av sider påsta at Red og Black er det beste til gaming.

 

At Blue og brown er bedre og skrive på derimot har jeg ikke noe problem med og tro. Det er noe herk og skrive på 6GV2'en min.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Det er helst dobbel-klikking som er "rapportert" problematisk med MX Blue...ikke at jeg helt skjønner hva dem snakker om; jeg merket ingen slike problemer med mitt MK-80 (men så spiller ikke jeg proft heller da).

Blue er min favoritt når det kommer til skriving, men klikkelyden blir slitsom i lengden, så...foretrekker Brown overall.

 

Flere har nevnt at om man er komfortabel med rubberdome-tastaturer, så kan Red være å prøve. Black er som Red, bare tyngre (for tung for meg; jeg måtte la mitt G7 gå pga. det) - jeg har ikke prøvd Red, men jeg er temmelig sikkert på at jeg vil synes dem er alt for lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...