Gå til innhold

Årets kabinett 2003


Anbefalte innlegg

Hva er ditt forslag til årets kabinett 2003 UTEN psu!

Hvilke kriterier man kan se etter!

 

-Pris

-Smarte løsninger

-Vekt

-Utseende

-Vifteplasser

 

Kabinettet jeg har valgt er vel ikke så god på smarte løsninger , men det er lett , ser bra ut , har mange vifteplasser og er billig!

Håper det er greit for Smilodon at jeg bruker en av hans bilder av kabinettet , fordi jeg syns det er det som får frem det beste i det ;)

 

Image2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste toweret er jo selvfølgelig Lian Li PC75 8)

 

For stort og dyrt imho, det er et av de beste high-end kabinettene, men det appellerer ikke til så mange pga prisen og størrelsen. :)

 

Selv må jeg si at kabinettet jeg har akkurat nå er en sterk kandidat. Addtronics 6896B til den nette sum av 790 kroner uten psu på microplex. Kabinettet har bra plass, er i ok størrelse og koster ikke skjorta. To ankepunkter, det er litt vrient å åpne (egentlig et serverkabinett) og det har bare 3 5.25" bays (4 hadde ikke vært å forakte). Ellers, nydelig å bygge i, god lufting, greit utseende og bra funksjonalitet på tross av gammel årgang. :woot:

Lenke til kommentar

Selv må jeg si at kabinettet jeg har akkurat nå er en sterk kandidat. Addtronics 6896B til den nette sum av 790 kroner uten psu på microplex.

 

Dette var mitt første skikkelige kabinett faktisk! Riktignok 6896A, men temmelig likt.

Men jeg må hive meg med på karusellen og si at Lepont og LianLi er i en egen klasse.

 

Tenk om Vapochill kom i et kult kabinett? Hvilken hit det hadde blitt! Up_to_something.gif

 

DrErling

Lenke til kommentar
Huff all ferdimodd er kjipt da.  Vurderer å kjøpe meg ei hvit kasse som ikke har tilnærmelser til design,  bare en grå kjedelig boks.

 

Casemod/ferdi case er blitt VELDI vanli nå, så for å skille seg ut er man nødt til å kjøpe grått kabbis.   :roll:

 

enig, for å skille seg ut må man liksom gjøre noe extreme greier.

Lenke til kommentar
Huff all ferdimodd er kjipt da. Vurderer å kjøpe meg ei hvit kasse som ikke har tilnærmelser til design, bare en grå kjedelig boks.

 

Casemod/ferdi case er blitt VELDI vanli nå, så for å skille seg ut er man nødt til å kjøpe grått kabbis. :roll:

 

enig, for å skille seg ut må man liksom gjøre noe extreme greier.

 

Jeg har nettopp anskaffet meg et Chieftec DH-01W , det er GRÅTT, å kjedelig.. men det er jo dette som skal ende opp med en ORDENTLIG casemod,så, gjerne kom med noen ideer, dette skal bli extremt!

 

mvh.

Furion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...