Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

adsl router


Anbefalte innlegg

har adsl fra telenor og har nettopp kjøpt en smc barricade router som jeg skal ha to pc er på men plages og får det ikke til. men

 

stemmer det at jeg Skal avinstallere programvaren som følgte med telenor???

 

og stemmer det at jeg skal ha @online.no etter brukernavnet i konfigureringen på routeren???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har adsl fra telenor og har nettopp kjøpt en smc barricade router som jeg skal ha to pc er på men plages og får det ikke til. men

 

stemmer det at jeg Skal avinstallere programvaren som følgte med telenor???

 

og stemmer det at jeg skal ha @online.no etter brukernavnet i konfigureringen på routeren???

 

Ja, det stemmer

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg har også masse problemer med barricaden. Får adsl gjennom Bluecom. har kjørt speedometer test med og uten barri tilkobling. Når jeg kjøreer via barricade går det saktere enn et analogt modem på dårlig hastighet!!! Bluecom gir 100%.

Dette er den andre routern fra smc jeg prøver ut på kort tid, måtte bytte den første da ikke fungerte.

Begynner å miste tålmodigheten, da supporttjenesten fra smc ikke har latt høre fra seg på to døgn.

Skulle tro det var noe galt med min pc, men dt funker jo bra direkte på adsl modemet...Har også hatt en tekniker her som fikk systemet til å fungere i et par timer. Så opphørte kontakten i nettverket og siden har det vært :grumpy: .

 

Kanskje noen i forumet har en ide før jeg returnerer produktet og kjøper d-link istedet.

Har to pc til i nettverket. TO xp og en bærbar 2000pro.

 

med hilsen resen

Lenke til kommentar

har nettopp fått routeren opp og funke :D . så jeg har ikke fått testa hastigheten så mye men jeg begynner å lure om jeg har samme problemet :-? drev å lastet noe musikk fra kazaa og synes det gikk merkelig tregt, hastigheten var utrolig dårlig og og var extremt ujevn

skal teste litt mer , og hvis det vedvarer så sender jeg dritten i retur til komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...