Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Itunes

 

Jeg er så glad jeg ikke har noen problemer med iTunes. Funker som fjell hos meg.

 

Har vært iPhone eier i 5 år tror jeg.

Det jeg personlig ser som ulemper:

-ios har ikke fornyet seg nevneverdig på 5 år

-"ALLE" har iPhone

-låsskjerm viser bare Notifications, og ikke dagens kalender oppføringer eller været.

 

This. QFT

Lenke til kommentar

jeg har vært bruker av Iphone i et halvt år nå pga. jobbsituasjon. og selv om det er en god telefon så er det er en del som jeg savner fra Android.

som f.eks: at man kan lage ringetone mens man sitter på flyet, toget, bussen, hjemme ja, faktisk der man kan ha en telefon påslått. gikk lang tid før jeg fant ut av det på en Iphone. og det tar jo for laaaang tid!

Swype, herre som jeg savner den.

det er jo en utrolig liten skjerm. spesielt for en med slike pølsefingre som meg og skal skrive meldinger uten Swype...*sukk*

batteritiden er mildt sakt oppskrytt. og om den er svak på 4S, så har den ikke akkurat tatt seg opp med 5ern. må jo snart ha lader med på butikken, jo.

seriøst enkelt å komme bort i den knappen som slår av lyden.

ingen "hjem" knapp. (ja, jeg vet det er en stor sort sak der nede som man skal trykke på, men det er ikke slik som på Android telefoner).

4S er en "tung" mobiltelefon som er lett og miste om man ikke tuller den inn i et eller annen fancy plastdeksel. og det er noe som jeg missliker at man må gjøre. hvorfor skape en designtelefon som man ikke kan vise frem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært iPhone eier i 5 år tror jeg.

Det jeg personlig ser som ulemper:

-ios har ikke fornyet seg nevneverdig på 5 år

-"ALLE" har iPhone

-låsskjerm viser bare Notifications, og ikke dagens kalender oppføringer eller været.

 

Her hvor jeg studerer er det like mange som har Galaxy S2/3/4 som iPhone. Det popularitetsargumentet holder ikke mål lenger. Folk kjøper det man liker og har gode erfaringer med.

Lenke til kommentar

for meg så er disse ulempene med iphone grunnen til at kona fikk den.

 

1. alle appene er hele tiden tilgjengelige enten i mapper eller med ikoner. dette fører til at det vil ligge drøssevis av apper jeg ikke vil ha nytte av som bare brukes av og til tilgjengelig. mappefunksjonen liker jeg egentlig ikke i det hele tatt for det forsinker en prosess. jeg liker å ha hjemmeskjermen ren og enkel. mine hjemmeskjermer har sorterte apper utifra bruksområde....det betyr at jeg har all nyhter, mail og vær på et sted, alle hurtigtastene(strømsparing, flymodus, wifi, mobilt nettverk, bluetoothosv osv) på en side sånn at jeg kan enkelt skru av og på. pluss at jeg har en for mine sportsapps, en for info apps og en for moro apps. dette gjør at når jeg vet hva jeg skal gjrøe så bruker jeg minimalt med tid å finne frem.

 

2. det tar tid å slå av og på ting..widgetsene knuser dessvere iphone.

 

3. skjermen er for liten.

 

Kvalitetsfølelsen av programvare og selve telefonen er det eneste positive jeg finner iphone...(kun følelsen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...