Gå til innhold

Hei, trenger litt hjelp her.


Anbefalte innlegg

hei,

 

jeg er litt usikker på hvordan dette oppstår under treningen min, jeg blir lisom svimmel og får vondti hodei løpet av treningen også etter trening blir jeg litt kvalm.

 

jeg trente rett etter jobb, 1 time ca. , styrke trening er det det går i, på overkropp.

 

jeg vil gjerne pushe meg litt mer men jeg får lisom dette store trykket på hode også får jeg den vonde hodepinen.

 

jeg vet ikke om det er fordi jeg har spist på lenge, fordi jeg spiser lunsj på jobben klokka 11:00, slutter ca. 15:30 + litt rush traffikk , så er jeg på sats klokka 16:00 ca. folk sier jeg måtte drikke mye vann, så jeg gjorde det, men det hjalp ikke noe serlig, det ble til at jeg drakk vannent helt til jeg begynte og bli kvalm av smake også.

 

er det på grunn av at jeg har fått lite mat tro?

 

**p.s vet ikke hvor jeg skal poste denne topicen**

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

my respons ser jeg, umm vel jeg starta med styrke trening 3 uker siden, så ja er ganske ny, har gjort 3 ganger uken, gikk bra de første gangene.

 

skal prøve ut noen forkjellige ting så får jeg se ossen det går.

 

 

takk for all responsen så langt!

Lenke til kommentar

ja jeg drikker masse vann men det hjelper ikke :(

det er så rart , det skjer vær gang jeg pusher meg nå, til og med når jeg tar noen push-ups så er det akkurat som det blir trykk på hode også får jeg hodepine . burde jeg gå til doktor for å sjekke det ut?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...