Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente at de kunne ta med en AK som brukte 7.62x39, istedenfor 5.45x39.

Akkurat det kan jeg si meg veldig enig i, jeg skulle ønske BF3 hadde flere alternativer til G3A3 når det kommer til "battle rifles". Support-klassen har jo faktisk tre forskjellige klasser med LMG-er å velge mellom der alle klassene har minst to våpen (f. eks. er M27, M60 og LSAT vidt forskjellige våpen). Fra Wikipedia finner jeg AK-12 som er et ferdig utviklet våpen under testing som kommer i en variant som bruker nettopp 7.62×39mm og som kanskje hadde passet ypperlig i BF4 som faktisk finner sted litt inn i fremtiden (2020).

 

En annen ting som hadde vært kult hadde vært flere valgmuligheter når det kommer til våpen, f. eks. kommer jo de fleste militære våpen i ulike kalibre...

Lenke til kommentar

Å lære seg simple spill-mechanics har da aldri vært utfordringen, det er jo bare warmup. det er reaksjonstid, aim, og iq skillcappen står på.

 

Og med tanke på det sitatet der, har du åpenbart mye å gå på for å nå noen som helst cap.

 

Er ikke helt galt det du sier, men våpendynamikken i bf3 var ganske elendig. Altså, den var altfor lett med random deviation. Folk bare sprayer. Selv i BC2 var det mer variert skyting. I alle fall i de tidlige patchene.

 

Nå skal det sies at reaksjonstid er veldig oppskrytt. Det er ikke veldig viktig. I de siste BF-spillene så må har de viktigste momentene for å være i toppen vært: Ok aim(trenger ikke godlike for spillet har sine begrensninger), ikke være idiot( det er lite taktikk, bare common sense) og en mengde grinding. Den som spiller mest er den som stort sett vinner. Det skyldes at spillene har hatt mangel på dybde og det eneste som stort sett har avgjort er map-knowledge.

Lenke til kommentar

Har hørt at BF4 ikke skulle være like CPU krevende som BF3 er. Husker ikke helt hvor jeg leste det, så ta det med en klype salt :p

Man kan jo håpe at Bf4 bruker enda flere tråder enn bf3. Bf3 er faktisk sykt cpu avhengig på enkelte baner. For de som ikkje har sett testene mine, så fikk jeg 62 fps med 3770k @ stock på toppen av hotellet på "sharqi" Slik at man ser utover byen.

Med overklokk på 5ghz så fikk jeg neste 90 fps. Samme skjedde med stock 3930k VS 4800mhz. Like mye fpsøkning! Skjermkorta som ble brukt var 3-way sli gtx 680. Med 2x titan gir ca samme fps i bf3, dog litt mere stabil fps i særdeles krevende sekvenser. Men grunnet enorm cpu flaskehals, så kan man like greitt ha 2x 670 sli.

Lenke til kommentar

De skulle visst gjøre BF4 mindre CPU krevende. Jeg kjører i5 @ 4,6Ghz og 2 GTX 660TI å ligger ganske stabilt på 144fps på en 144Hz monitor på low settings. Eneste jeg har skrudd opp er Mesh til normal.

 

Edit: 144fps på en 144Hz monitor

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Den testen jeg gjorde var å ha alt på ultra i 1080p. Hvis Bf4 kan utnytte 8 tråder eller kanskje 16 tråder, så er det strålende, Dog håper jeg at grafikken blir såpass at man får brukt ny hardware fullt ut.

Tror jeg ikke kommer til å skje siden de gir ut BF4 til PS3 og Xbox 360.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kommer vel litt ann på hvilket skjermkort du har. Jeg har ikke planer om å kjøre BF4 med ultra uansett, så mine 660TI får overleve BF4 å.

 

Nope, 2 tråder tror jeg det var.

GTX460SE @1366x768

Går ganske smooth på BF3

Lenke til kommentar

Kommer vel litt ann på hvilket skjermkort du har. Jeg har ikke planer om å kjøre BF4 med ultra uansett, så mine 660TI får overleve BF4 å.

 

Nope, 2 tråder tror jeg det var.

 

Vel.... Det er bra aktivitet på 6 tråder på min 3930K ;) Så du er nok helt ute å kjører :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...