hanssennord Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Hei, Jeg har idag kredittkort i sparebanken nord-norge. Grunnen til at jeg har denne banken er at jeg får LO favør på renter og lån. Men på kredittkortet der har jeg en avgift på 35 kr pr faktura. Det er heller ingen avtaler på noe rebatt på bunkring av bil. Har dere noe kreditt kort å anbefale? Helst med en avtale for rimelgere fylling av tanken på bilen? Mvh, Hanssennord
^fmj Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 365direkte + Esso. Santander Flexi visa + Trumf + Shell.
Wisd0m Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Santander Flexi (4%) + UnoX bonus (30øre/l). Stort sett uslåelig hvis du bor i Trondheim.
anders_1964 Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 Til bensin bruker shellkortet der jeg får hele 81 øre rabbat pr liter og jeg har funnet ut av jeg sparte noen kroner på det , sjekk her du sparer garantert mye http://www.card24.no/card/shell-mastercard/
LtdEdFred Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Til bensin bruker shellkortet der jeg får hele 81 øre rabbat pr liter og jeg har funnet ut av jeg sparte noen kroner på det , sjekk her du sparer garantert mye http://www.card24.no/card/shell-mastercard/ Hvordan får du 81 øre i rabatt? Det står 40 øre på den siden du linka til. I tillegg står det at det er trumbonus. Får man det utbetalt en gang i året?
Windoge Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 365-kortet gir ihvertfall 81 øre i drivstoffrabatt på alle Esso-stasjoner. Litt mindre på andre bensinstasjoner, i tillegg til cashback på enkelte varer.
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 365-kortet gir ihvertfall 81 øre i drivstoffrabatt på alle Esso-stasjoner. Litt mindre på andre bensinstasjoner, i tillegg til cashback på enkelte varer. Ja, har dette kortet selv, men var nysgjerrig på hvordan han fikk 81 øre i rabatt på Shell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå