Gå til innhold

Min selvbygde "mini" server, "Blue Lightning" - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et kabinett. Det har vært en pc i den, men nå står kabinetter bare i veien. Det krever kanskje litt moding. Og du må kjøpe/lage ekstra plass for HDDer. Denne har plass til 3 eller 4 HDDer, jeg husker ikke helt. Kan skjekke. Det er pass til hovedkort opp til ATX. Har også et mATX kabinett, krever også moding og ekstra mere plass til HDDer. Kan sikkert sende en av dem til deg (du må betale frakt). Vi blir sikkert enige.

 

EDIT: jeg hadde tenkt å modde en av dem selv.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar

Jeg har et kabinett. Det har vært en pc i den, men nå står kabinetter bare i veien. Det krever kanskje litt moding. Og du må kjøpe/lage ekstra plass for HDDer. Denne har plass til 3 eller 4 HDDer, jeg husker ikke helt. Kan skjekke. Det er pass til hovedkort opp til ATX. Har også et mATX kabinett, krever også moding og ekstra mere plass til HDDer. Kan sikkert sende en av dem til deg (du må betale frakt). Vi blir sikkert enige.

Kan du legge ut bilder, eller sende bilder til meg på PM? :)
Lenke til kommentar

Jeg tok feil. Jeg hadde bare et kabinett. Og det hadde jeg tenkt å modde selv. Den andre er brukt til en annen pc. Jeg har egentlig ikke lyst å gi det bort. Man får kjøpt kabinett fra 250,- som er mye bedre enn det jeg har. Det jeg har har kun plass til en 80 mm vifte. Jeg tror det blir billigere for deg. Husk at det koster nok litt å sende herfar oppe i kalde nor til hvor det nå enn du bor. Og siden du skal betele frakt må man ha oppkrav, og det koster ekstra.

 

Men her er noen bilder av kabinettet hvis du fortsatt er interissert

Det blir nok litt stort, for mye modding, og for dyrt, men takk for tilbudet :)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...