Gå til innhold

[SimCity] - <Las Diskus> - Diskusjon.no's SimCity region #2! - |REGIONEN ER FULL|


  

29 stemmer

  1. 1. Navn på region?

    • Diskuville
      1
    • Diskustan
      6
    • Diskurika
      0
    • Diskurque
      1
    • Diskustad
      0
    • Las Diskus
      9
    • Diskus
      2
    • Lappland
      1
    • Svettistan
      3
    • Tjommistan
      0
    • Langtvekkistan
      2
    • Wasteland
      1
    • Diskusia
      1
    • Keskustelu
      0
    • Arutelu
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste feil. :p

Men, klarte å få 90k $$$ innbyggere...

 

og INGEN ville jobbe på industrien og alle dro utenbys eller flyttet ut pga mangel på jobb..

Noe som førte til at industrien la ned på grunn av ingen arbeidere.

 

Eneste måten å fikse det var ved å fjerne alle parkene og jevne alle hus og industri med jorden og la dem bygge seg opp igjen.

Endret av Larsen.J
Lenke til kommentar

Klarer overhodet ikke selv engang å profitere med noe særlig høyere klasser, langt mindre balansere jobber og befolkning. Har jeg high tech, så kjenner jeg ikke til annet enn "We need skilled workers".

 

Hva tjener du penger på? Skulle tatt en titt, men kommer ikke inn for øyeblikket. :sleep2:

Lenke til kommentar

sorry for sent svar, spiste middag og så på walking dead. :)

Tjener penger på industri+prosessor produksjon.

 

Men, klarer ikke å hente inn all gjenvinnings resurssene for en eller annen grunn.

Har 3 stykk, 2 i industriområdet og 1 midt i byen.

 

Og hvis man importerer alle resurssene, så tjener man bare 6-7000 per 1000 prosessorer..

Noe som ikke dekker times prisen på fabrikken engang.

Endret av Larsen.J
Lenke til kommentar

oook..

 

240 kriminelle og 0 kriminelle hendelser?

Føler at det er noe galt her.

 

De må jo ikke gjøre noe kriminelt fordi de er kriminelle? ;) Kanskje politistyrken i byen din er såpass bra at de ikke tør prøve seg engang. Hvem vet.

 

EDIT: Bare jeg som har problemer med å komme inn på serveren?

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Ettersom noen stjal min tomt før jeg rakk å begynne, så ble jeg stuck med Stackolee Ravine som jeg begynte på nå istad. Får jeg bare si det; Det er den verste tomten jeg har spilt på so far! :p Er så utrolig mye som går bort grunnet fjell og vann...

 

Utfordring er det da. Nå er jeg litt bakrupt og folker klager på skattene. Bah! :p

Lenke til kommentar

Ettersom noen stjal min tomt før jeg rakk å begynne, så ble jeg stuck med Stackolee Ravine som jeg begynte på nå istad. Får jeg bare si det; Det er den verste tomten jeg har spilt på so far! :p Er så utrolig mye som går bort grunnet fjell og vann...

 

Utfordring er det da. Nå er jeg litt bakrupt og folker klager på skattene. Bah! :p

 

Har mer enn nok penger hvis du har lyst på. ;)

Lenke til kommentar

Nope, funker fjell her.

 

Noen som vil ha endel cash? Har tydeligvis aktivert en "money bug". Fått tilsendt et par millioner etter at en i regionen sendte 400k til meg. Har 4 millioner nå ca. Og hender det øker med et par 100k etter som tiden går. Nesten litt for lett med så mye cash gitt :tease:

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar

Nope, funker fjell her.

 

Noen som vil ha endel cash? Har tydeligvis aktivert en "money bug". Fått tilsendt et par millioner etter at en i regionen sendte 400k til meg. Har 4 millioner nå ca. Og hender det øker med et par 100k etter som tiden går. Nesten litt for lett med så mye cash gitt :tease:

Sier ikke nei takk til et par millioner nei :p
Lenke til kommentar

Eu West #6 fungerer fint for meg. Det gjør derimot ikke byen min i Las Diskus. Ser ut som det ble en korrupt save etter et par rollbacks. Kommer inn i andre byer på samme server. Så jeg må bare vente på en restart eller en patch som magisk fikser utilgjengelige byer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Okei, så jeg ser de aller fleste har sluttet å spille i Las Diskus. Er det noe ønske om å starte regionen pånytt, eller er de fleste blitt SimCity-lei?

 

Nå som spillet har vært ute i snart 1 måned antar jeg at de fleste bugs og server problems er over, så ting skal vel gå smoothere denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...